Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

dubbele van wat ik dacht :o
maar ze zijn wel mooi en gaan wrs eeuwig mee :D
en sjieke tafel!!!
bij ons is dat zo een wit ding .... gigantisch vuil en het design is ver te zoeken :D

Hier thuis hebben wij ook nog zo'n witte tuinset gehad.1 jaartje oud en we kregen het vuil er niet meer af dus hebben we maar zo'n donkerkleurige tafel gekocht.

dubbele van wat ik dacht :o
maar ze zijn wel mooi en gaan wrs eeuwig mee :D
en sjieke tafel!!!
bij ons is dat zo een wit ding .... gigantisch vuil en het design is ver te zoeken :D

Ze zijn goedkoper hoor, maar vrouwmens moest er 6 stoelen bij (ze kan er nondeju maar op 1 zitten) en een paar van die opstapelbare gevallen. Ik had liever een lounge hoek gehad welke ze bij de bronzen kooi ook hebben, maar ik zag haar scheve gezicht al richting mijn kant op gaan, dus heb ik maar weer sociaal gedaan :o

is maar wat je duur noemt...

ouders hebbet net ook een nieuwe set gekocht
tafel alleen was al 750€ dan nog es 250€ per stoel (6 stuks) 2 ligzetels en een voetbankje...

gelukkig hoef ik het niet te betalen :)

Hier thuis hebben wij ook nog zo'n witte tuinset gehad.1 jaartje oud en we kregen het vuil er niet meer af dus hebben we maar zo'n donkerkleurige tafel gekocht.

Ik gooi er gewoon een dom kleedje overheen .Tafel en stoelen zijn nu geloof ik 10 jaar oud, misschien nog wel ouder want mijn ouders hebben het destijds gekocht en gebruikt... kan me de aankoop nog herinneren... de tafel EN de 4 stoelen pastten in 1 keer in de fiat panda van destijds, met mijn moeder en mijzelf voorin... We hebben het er nog wel eens over, wat een laadruimte.

nja, wij hebben echt veel tuinstoelen etc. gehad, maar alles zei op een gegeven moment wel krak (leuk als je pa op een ligbed ligt, hersellende van een isias en dan door het bed zakt...). nu hebben we alles van hartman, nooit meer problemen, superdegelijk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga ik vandaag in A'dam kopen. M-audio Xponent. Kan ik thuis weer een oefenen :)

Ga ik vandaag in A'dam kopen. M-audio Xponent. Kan ik thuis weer een oefenen :)

:lick: geil ding man!!!

Ik heb hier nog een groovebox liggen maar het is alweer jaren geleden dat ik er nog tijd voor heb gemaakt :(

Een shirt van de Muppets :D

2koj8k.jpg

Vanavond deze kopen:
2n70don.jpg

Met 1 maatlepel aan olie een kilo patat bakken met dit apparaat. Wel prijzig overigens maar je kan er diverse soorten voeding op een redelijk gezonde manier mee frituren.

Koop dan gewoon cocosvet om mee te frituren! :D Kost minder en is vast even gezond
Geld moet rollen zeker...

Met 1 maatlepel aan olie een kilo patat bakken met dit apparaat. Wel prijzig overigens maar je kan er diverse soorten voeding op een redelijk gezonde manier mee frituren.

Dat ziet er wel heel vetjes uit, maar werkt het ook echt ?

Terug
Naar boven