Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Eat your heart out Eric.

8 f/ps, ruisvrij op 1600 ISO en nog zoveel meer moois :D

D300_MBD10_front34r_l.jpg

En een Nikon Nikkor 300mm F2.8 :D

( afwijkend model )

nikkor_300mm_vr.jpg

Voor wat zal je hem gebruiken Eric? Om onder de rokjes te kijken?:D Je lijkt me wel een multimedia'freak' als ik zo door het draadje loop:p

:D Ach dan hoef ik me nooit te vervelen, altijd wel iets waar ik me mee bezig kan houden.

Mijn camera's gebruik ik vooral op vakantie of bij korte trips. Heb alleen de onhebbelijke eigenschap om iedere vakantie zo'n beetje een nieuwe camera te kopen.

@Michel, jij verdient er je geld mee dan zou ik ook zulk materiaal kopen. Wil op zich ook wel goed materiaal hebben maar een objectief van 5K vind ik wat overdreven om mee te zeulen op reis. Voor sportfotografie heb je een snelle camera nodig, de gebouwen die ik op de foto zet lopen niet weg.

nav-mio-c230-productfoto-groot.gif

Mio c230 gps, was een spaaractie met de krant..

135euro voor Benelux en 22 europese landen
Superhandig dingetje, alles erop en eraan, werkt met sd kaartjes, alle bedenkbare opties..
1 jaar gratis flitscontroles:D
en voor de rest gewoon de mappen van Oost Europa via torrents gedownload, dus zit voor over bijna heel de wereld goed:D

Laatst bewerkt:
ik heb de D100 van mijn vader kunnen overkopen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn persoonlijke suppementen leverancier kan het goedje bemachtigen.

Ik ga het morgen eens proberen..... Het valt nog af te wachten wat voor soort energie het geeft. Is het geschikt om op te trainen, of meer om uit te gaan in combi met een lekkere chiller (ghb of cannabis).

In Nederland is het nog maar 2 jaar verboden, in België ondertussen al 10 jaar

morgen deze halen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga het morgen eens proberen..... Het valt nog af te wachten wat voor soort energie het geeft. Is het geschikt om op te trainen, of meer om uit te gaan in combi met een lekkere chiller (ghb of cannabis).

ik zou wel rustig aan beginnen want in bv stackers zat/zit het ook en de mensen die daar niet tegen konden kwam daar door.

Bwa zo een dingen zijn over het algemeen wel makkelijk te bemachtigen :rolleyes:

Je kunt er prima op trainen maar ik zou het eerst gewoon even kijken hoe je er op reageert. Ik kan met dat spul echt niet meer stilzitten. Pakte het vroeger vaak in de vroege ochtend om wakker te worden toen ik een saaie call-center baan had. Paar jaar terug al wel weer.
(overigens is dat niet aan te raden om lang te doen uiteraard)

Je kunt er prima op trainen maar ik zou het eerst gewoon even kijken hoe je er op reageert. Ik kan met dat spul echt niet meer stilzitten. Pakte het vroeger vaak in de vroege ochtend om wakker te worden toen ik een saaie call-center baan had. Paar jaar terug al wel weer.
(overigens is dat niet aan te raden om lang te doen uiteraard)

Ja idd ik kan het dan van uit de stackers je kan er idd goed op trainen en in het weekend nam ik dan wel eens wat meer en dan had je echt wel aardig het pepie effect moet ik zeggen.
Kon als ik ff te veel had genomen moeilijk slapen iig.:D

Bwa zo een dingen zijn over het algemeen wel makkelijk te bemachtigen

Iets bemachtigen is over het algemeen een makkie.

Producten die zo goed als zuiver zijn :heart: maar niet gecontroleerde, zijn in het algemeen minder voor de hand liggend

Het zou meer dienen om een boost te geven bij bepaalde downers, amfetamine is me juist iets te sterk en katabool

Terug
Naar boven