Ghostrider
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor wat zal je hem gebruiken Eric? Om onder de rokjes te kijken?Je lijkt me wel een multimedia'freak' als ik zo door het draadje loop
![]()
Ach dan hoef ik me nooit te vervelen, altijd wel iets waar ik me mee bezig kan houden. 

Mijn persoonlijke suppementen leverancier kan het goedje bemachtigen.
Ik ga het morgen eens proberen..... Het valt nog af te wachten wat voor soort energie het geeft. Is het geschikt om op te trainen, of meer om uit te gaan in combi met een lekkere chiller (ghb of cannabis).
In Nederland is het nog maar 2 jaar verboden, in België ondertussen al 10 jaar
Ik ga het morgen eens proberen..... Het valt nog af te wachten wat voor soort energie het geeft. Is het geschikt om op te trainen, of meer om uit te gaan in combi met een lekkere chiller (ghb of cannabis).
In Nederland is het nog maar 2 jaar verboden, in België ondertussen al 10 jaar

morgen deze halen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je kunt er prima op trainen maar ik zou het eerst gewoon even kijken hoe je er op reageert. Ik kan met dat spul echt niet meer stilzitten. Pakte het vroeger vaak in de vroege ochtend om wakker te worden toen ik een saaie call-center baan had. Paar jaar terug al wel weer.
(overigens is dat niet aan te raden om lang te doen uiteraard)

Bwa zo een dingen zijn over het algemeen wel makkelijk te bemachtigen
maar niet gecontroleerde, zijn in het algemeen minder voor de hand liggendEat your heart out Eric.
8 f/ps, ruisvrij op 1600 ISO en nog zoveel meer moois
![]()
En een Nikon Nikkor 300mm F2.8
( afwijkend model )
![]()
Het zou meer dienen om een boost te geven bij bepaalde downers, amfetamine is me juist iets te sterk en katabool