XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Waarom zou je nu nog HD-dvd's kopen.

HD-dvd speler is binnen een jaar totaal van de markt weggeveegd

Blu-ray 8)

wat heb je daaraan als over een jaar de HD-DVD verdwenen is?

Ga je dan daarna alles in blu-ray kopen?

omdat je dan met films zit die je niet meer kan kijken of gaat kijken.
De meeste mensen die films kopen, die hechte toch wel waarde aan zon film en kijken die toch wel vaker dan 1 keer.

En je hebt niet 2 spelers aangesloten

wat heb je daaraan als over een jaar de HD-DVD verdwenen is?

Ga je dan daarna alles in blu-ray kopen?

Die films vergaan niet. Of donder jij alle DVD's weg als DVD niet meer de standaard is?

Ik heb nu een leuke verzameling films in HD en verder kan ik die speler gebruiken voor het upscalen van DVD's. De rest van de HD-media haal ik wel binnen via Usenet. Blu-ray overstap zal ik niet snel maken.

omdat je dan met films zit die je niet meer kan kijken of gaat kijken.
De meeste mensen die films kopen, die hechte toch wel waarde aan zon film en kijken die toch wel vaker dan 1 keer.

En je hebt niet 2 spelers aangesloten

??? Hooguit gaat een HD DVD speler kapot, maar dan is er nog wel achtervang van spelers die gedumpt worden op Ebay of Marktplaats. Zelf pik ik misschien nog voor € 10,- een HD DVD speler op voor mijn Xbox 360.

Waarom zou je niet 2 spelers aansluiten? Ik heb nu ook een DVD-speler en HD DVD speler aangesloten.

nee, maar DVD's kan ik nog kijken op mn bluray.
HD-dvd kan je niet op een bluray speler afspelen.

En dat is mijn punt ook, de films vergaan niet, dus je wil ze graag wat vaker kijken.

nee, maar DVD's kan ik nog kijken op mn bluray.
HD-dvd kan je niet op een bluray speler afspelen.

En dat is mijn punt ook, de films vergaan niet, dus je wil ze graag wat vaker kijken.

Je gooit toch je HD-DVD speler niet weg, als ze niet meer verkocht worden?:rolleyes:

Als alle films op Blu-ray uitkomen, en alle tv's full hd worden.

Ga je toch geen NORMALE dvd's meer kijken? Je kijkt nu toch ook geen VHS meer.

zo ja moet je gewoon dood

Tuurlijk kijk je die normale dvd's nog wel. Je gaat ze toch niet dubbel kopen op een paar na, misschien? De rest wordt gewoon opgewaardeerd naar 1080p.

Als je dat niet snapt, ben je gewoon enorm dom....:cool:

ik ga gewoon mee met mn tijd.

Oldschool sucks

Als alle films op Blu-ray uitkomen, en alle tv's full hd worden.

Ga je toch geen NORMALE dvd's meer kijken? Je kijkt nu toch ook geen VHS meer.

zo ja moet je gewoon dood

Je bent toch ook een treurwilg. HD is een leuk extraatje maar in principe voldoet DVD om films te bekijken. Het is dat HD DVD nu spotgoedkoop is, vaak goedkoper dan DVD maar anders had ik echt niet snel de overstap gemaakt.

HD media download ik wel verder. Trouwens Full HD is een dood kindje voorlopig voor tv-uitzendingen, er zal de komende tien jaar of zo geen zender zijn die in Full HD gaat uitzenden. Tegen die tijd koop ik de opvolger van Blu-ray wel.

lang leve Usenet ja.

TV in full hd is inderdaad nog te ver weg.

Maar er gaat toch niks boven een een full HD film ipv een normaal dvdtje :)

Ik heb mijn video recorder ook nog staan hoor :D

gewoon te lui om weg te halen.

Ik gebruik hem nog, serieus.

*lacht uit*

je home-pr0n? ;)

Terug
Naar boven