- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kom je met een GT nog niet ver
Crysis is gewoon k*t![]()
Ver genoeg, in ieder geval een stuk verder dan ik nu kom met mijn 7900GTO.

Overbuurman gooit om 23:00 uur z'n wireless van de stroom, dus ik moest zelf wel iets regelen....
http://img.engadget.com/common/images/3060000000056626.JPG?0.9170580418220439
(wel de GL versie natuurlijk)

Heb hier iets van 5-6 draadloze verbindingen, onbeveiligd. Heb door het hele huis heen draadloos internet. Ben er nog nooit zo goedkoop vanaf gekomen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vakantie nu compleet geboekt, laatste dagen verblijf ik in een Marriott hotel. Heerlijke bedden hebben die hotels en dus zeer de moeite waard om te boeken. Via Ebay sterk onder de gangbare prijzen een vouchter gekocht, scheelt meer dan 50 euro per nacht.

leuk toetel man, zou m zeker niet wegdoen... ik ga er ig ook eentje nemen als ik m'n abbo verleng.TyTn 2 gekregen van me werk iemand intresse??[Afbeelding niet meer beschikbaar]
leuk toetel man, zou m zeker niet wegdoen... ik ga er ig ook eentje nemen als ik m'n abbo verleng.

[Link niet meer beschikbaar]
42" HD ready voor 670 euro. Geen geld natuurlijk. Maar er loopt een dikke blauwe balk over het scherm
Kan er nu al weer mee naar duitsland en ze doen al weer moeilijk over de telefoon![]()

software van de diamond erop pleuren

[Link niet meer beschikbaar]
42" HD ready voor 670 euro. Geen geld natuurlijk. Maar er loopt een dikke blauwe balk over het scherm
Kan er nu al weer mee naar duitsland en ze doen al weer moeilijk over de telefoon![]()