XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Overbuurman gooit om 23:00 uur z'n wireless van de stroom, dus ik moest zelf wel iets regelen....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(wel de GL versie natuurlijk)

Haha, werk hier ook zo.

Laptop gekocht paar maand geleden, zat al in de winkel te denken wat ik allemaal zou nodig hebben om draadloos internet te installeren.

Ik kom thuis, start laptop op en direct internet :roflol: Heb hier iets van 5-6 draadloze verbindingen, onbeveiligd. Heb door het hele huis heen draadloos internet. Ben er nog nooit zo goedkoop vanaf gekomen:D

Vakantie nu compleet geboekt, laatste dagen verblijf ik in een Marriott hotel. Heerlijke bedden hebben die hotels en dus zeer de moeite waard om te boeken. Via Ebay sterk onder de gangbare prijzen een vouchter gekocht, scheelt meer dan 50 euro per nacht.

Vakantie nu compleet geboekt, laatste dagen verblijf ik in een Marriott hotel. Heerlijke bedden hebben die hotels en dus zeer de moeite waard om te boeken. Via Ebay sterk onder de gangbare prijzen een vouchter gekocht, scheelt meer dan 50 euro per nacht.

Lekker he? :D

TyTn 2 gekregen van me werk iemand intresse??[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuw K-Swiss.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

42" HD ready voor 670 euro. Geen geld natuurlijk. Maar er loopt een dikke blauwe balk over het scherm:splat:

Kan er nu al weer mee naar duitsland en ze doen al weer moeilijk over de telefoon:mad:

gekocht bij die nieuwe winkel net over de grens???? ben ff de naam kwijt

zo ja gewoon teruggaan en je geld terug vragen.
koop dan voor 100 euro meer een nederlands model met garantie

[Link niet meer beschikbaar]

42" HD ready voor 670 euro. Geen geld natuurlijk. Maar er loopt een dikke blauwe balk over het scherm:splat:

Kan er nu al weer mee naar duitsland en ze doen al weer moeilijk over de telefoon:mad:

Zo'n dure toestellen kopen in het buitenland is altijd riskant...
Als je een beetje oplegt kun je een Full HD kopen. Voor kleinere schermen merk je niet echt het verschil met HD ready en Full HD, maar als je voor zo een diagonaal gaat neem je best een Full HD om HD in zijn volle glorie te bewonderen...

Ik heb een Samsung 40" Full HD en ben daar erg tevreden over. Films kijken of playstation3 spelen is dolle pret ;)

K heb ook zo'n pana, zalig toestel

is toch een TH42PV7F hé?

1419885148_b5cd7f78d3_o.jpg

En nog 7 HD DVD's die stevig zijn afgeprijsd bij Play.com

http://www.play.com/DVD/HD%20DVD/3-/156433/0/-/Promo.html?ob=price&sp=1&P36=8LNBNU

Ga binnenkort echt mijn creditcards doorknippen, koopziekte loopt uit de hand :D

Terug
Naar boven