Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zo'n dure toestellen kopen in het buitenland is altijd riskant...
Als je een beetje oplegt kun je een Full HD kopen. Voor kleinere schermen merk je niet echt het verschil met HD ready en Full HD, maar als je voor zo een diagonaal gaat neem je best een Full HD om HD in zijn volle glorie te bewonderen...

Ik heb een Samsung 40" Full HD en ben daar erg tevreden over. Films kijken of playstation3 spelen is dolle pret ;)

Moet vast lekker gamen;)

Ik merk het verschil nu toch nog niet, aangezien ik nog niet zoveel hd media heb, en ook geen ps3 of xbox360. Maar binnenkort wel een htpctje erop aansluiten.

Vandaag farmer walks opgehaald bij iemand die ze verkocht:D! Alles bij elkaar was ik 100 euro kwijt. (dus inclusief die 4×15kg schijven) Iemand enig idee of dit duur is?

aucqgy.jpg

Zien er netjes uit berry!

Vandaag farmer walks opgehaald bij iemand die ze verkocht:D! Alles bij elkaar was ik 100 euro kwijt. (dus inclusief die 4×15kg schijven) Iemand enig idee of dit duur is?

aucqgy.jpg

Koopje..Ziet eruit als goed stevig spul. Helemaal als je je bedenkt dat die prijs inclusief 60kg aan schijven is.. dat is 40kg voor die farmers..dat is geen geld :D

Thnx all:D

1419885148_b5cd7f78d3_o.jpg

En nog 7 HD DVD's die stevig zijn afgeprijsd bij Play.com

http://www.play.com/DVD/HD%20DVD/3-/156433/0/-/Promo.html?ob=price&sp=1&P36=8LNBNU

Ga binnenkort echt mijn creditcards doorknippen, koopziekte loopt uit de hand :D

Lijkt me best leuk al dat HD spul. Ik heb geen geduld om te wachten tot Bluray het prijsniveau bereikt dat jij voor HD DVD hebt betaald, maar er schijnt halverwege het jaar een flinke prijsverlaging te komen. Ik weet nog dat DVD spelers destijds ook spectaculair in prijs daalden.

Of ik koop een PS3 natuurlijk. :cool: (al mag die ook wel wat goedkoper)

Blu-ray is al goedkoper aan het worden maar het duurt wel even voordat de nieuwere films of films met een goede transfer ook hard in prijs meegaan. Verrotte met Blu-ray is ook nog eens dat er regiocodes zijn, je kan dus niet zomaar koopjes inslaan vanuit andere regio's.

Heb nu zelf op HD DVD een collectie van films die aanzienlijk is (50+) voor een prijs die over het algemeen nog lager ligt dan de prijzen als ik de films op DVD had gekocht.

Heb zelf ook blu-ray! Super mooi hoor!!

Terug
Naar boven