Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga binnenkort echt mijn creditcards doorknippen, koopziekte loopt uit de hand![]()

Ik reken alles direct af, de klap komt dus nog. Kredietfaciliteit gebruik ik niet. 
Die zal het er niet mee eens zijn 
TyTn 2 gekregen van me werk iemand intresse??[Afbeelding niet meer beschikbaar]
K heb ook zo'n pana, zalig toestel
is toch een TH42PV7F hé?
Zo'n dure toestellen kopen in het buitenland is altijd riskant...
Als je een beetje oplegt kun je een Full HD kopen. Voor kleinere schermen merk je niet echt het verschil met HD ready en Full HD, maar als je voor zo een diagonaal gaat neem je best een Full HD om HD in zijn volle glorie te bewonderen...
Ik heb een Samsung 40" Full HD en ben daar erg tevreden over. Films kijken of playstation3 spelen is dolle pret![]()

+1, nice stuff
Vandaag farmer walks opgehaald bij iemand die ze verkocht! Alles bij elkaar was ik 100 euro kwijt. (dus inclusief die 4×15kg schijven) Iemand enig idee of dit duur is?
![]()

Koopje..Ziet eruit als goed stevig spul. Helemaal als je je bedenkt dat die prijs inclusief 60kg aan schijven is.. dat is 40kg voor die farmers..dat is geen geld![]()

dat eerste zijn LSD zegels hehe, zijn ze een beetje klappen of zijn ze mellow?
, dan zul je er wel plezier aan beleven![]()
En nog 7 HD DVD's die stevig zijn afgeprijsd bij Play.com
http://www.play.com/DVD/HD%20DVD/3-/156433/0/-/Promo.html?ob=price&sp=1&P36=8LNBNU
Ga binnenkort echt mijn creditcards doorknippen, koopziekte loopt uit de hand![]()
(al mag die ook wel wat goedkoper)