AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

net binnen gekregen van sportfood.nl[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maandag PS3 halen met 2 controllers en 2 games ( Fifa08 en Rachet ) voor 340 euro :D

de nieuwe mens health
volledig gratis :D

@luppie: prachtig!! samsungonelove!!

Showen met je gratis tijdschrift, is not done!

gister nokia 6300 gekocht

zo juist een nokia 5210 besteld, dat ding is niet kapot te krijgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor minder dan de helft van de nieuwprijs gekocht op Ebay. De nieuwere 16-50mm is een stuk duurder en wordt geplaagd door problemen. Mooie vervanging voor mijn kitlens. Bereik is wel iets aan de krappe kant maar een 16mm optie biedt mij meer dan het bereik tussen 45 en 70mm. Kan daar altijd nog uit de voeten met mijn 50mm prime.

eric ben je soms houder van een zwarte creditcard ?
:P

eric ben je soms houder van een zwarte creditcard ?
:P

Dat ding is wel zwart inderdaad, maar dat is normaal bij een ING-card :D

Ik heb meer een neus voor koopjes, dit is echt geen rib uit mijn lijf. Heb nog wat spul verkocht en zo maak ik weer geld vrij. Nog een horloge kopen? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor minder dan de helft van de nieuwprijs gekocht op Ebay. De nieuwere 16-50mm is een stuk duurder en wordt geplaagd door problemen. Mooie vervanging voor mijn kitlens. Bereik is wel iets aan de krappe kant maar een 16mm optie biedt mij meer dan het bereik tussen 45 en 70mm. Kan daar altijd nog uit de voeten met mijn 50mm prime.

goede lens :thumbs:

Is ie lichtsterk eric of is dit een 3.5-5.6?

Is ie lichtsterk eric of is dit een 3.5-5.6?

F8.0 - F11 :D

Nee het is een F4 over het volledige bereik. Had een Tamron 17-50 kunnen kopen die wel 2.8 over het volledige bereik haalt maar niet voor deze bodemprijs.

Een 3.5 - 5.6 objectief heb ik weinig aan, dat zijn de kitlensen meestal. Ben wel tevreden over mijn kitlens maar wil iets meer wide-angle. Had ook een 10-17mm fisheye kunnen kopen maar die is weer vrij beperkt inzetbaar. Heb nu 16mm (24mm) en dat is voor het meeste wide-angle werk wel genoeg. Als de 10-20 van Sigma nog een keer wordt gedumpt pik ik die wel op.

Nee het is een F4 over het volledige bereik. Had een Tamron 17-50 kunnen kopen die wel 2.8 over het volledige bereik haalt maar niet voor deze bodemprijs.

F8 - F11 zozo dus op 2000ISO buiten fotograferen terwijl de zon schijnt :D

F4 is wel netjes en ik denk ook bijna dat je dat sowieso nodig bent als standaardlens.
Naast een 300mm 2.8, 80-200mm 2.8 en nog een k*t euh kitlens denk ik dat ik mijn 80-200mm omruilen voor een 70-200.
En mijn kitlens vervang voor een 17-55mm F2.8.
Eerst maat weer sparen :D

Heb je die 300mm 2.8 nou nieuw gekocht of van iemand overgenomen?

Die kitlens gaat in ieder geval in de verkoop, kan ik de aankooprijs weer wat dempen. Ook al krijg je voor zo'n kitlens niet veel terug, 35 euro en je bent spekkoper.

Een 3.5 - 5.6 objectief heb ik weinig aan, dat zijn de kitlensen meestal. Ben wel tevreden over mijn kitlens maar wil iets meer wide-angle. Had ook een 10-17mm fisheye kunnen kopen maar die is weer vrij beperkt inzetbaar. Heb nu 16mm (24mm) en dat is voor het meeste wide-angle werk wel genoeg. Als de 10-20 van Sigma nog een keer wordt gedumpt pik ik die wel op.

Mooi lensje! Wat heb je er voor betaald dan? Ik heb zelf trouwens de Sigma 18-50 2.8 macro, het alternatief voor de tamron die je noemde, bevalt ook erg goed.

Terug
Naar boven