Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heb je die 300mm 2.8 nou nieuw gekocht of van iemand overgenomen?

Die kitlens gaat in ieder geval in de verkoop, kan ik de aankooprijs weer wat dempen. Ook al krijg je voor zo'n kitlens niet veel terug, 35 euro en je bent spekkoper.

Lol, een 300mm F2.8 nieuw kopen ging niet lukken.
Ik had net een D300 gekocht inclusief een dure uitbreiding ( om 8 f/ps te krijgen moet je speciale accu's hebben ( EN-EL4A 1 voor in de body en een reserve ) en een batterygrip, geheugenkaarten en noem de rest maar op ) het geld wat ik had liggen als reserve voor wat anders heb ik gebruikt voor de 300 2.8.

Lol, een 300mm F2.8 nieuw kopen ging niet lukken.
Ik had net een D300 gekocht inclusief een dure uitbreiding ( om 8 f/ps te krijgen moet je speciale accu's hebben ( EN-EL4A 1 voor in de body en een reserve ) en een batterygrip, geheugenkaarten en noem de rest maar op ) het geld wat ik had liggen als reserve voor wat anders heb ik gebruikt voor de 300 2.8.

Die Nikkor oblectieven kosten sowieso al een stuk meer vaak dan Canon of andere merken, die 300 2.8 is helemaal een vermogen. Schiet je veel indoor dan dat je dat ding nodig hebt? Een telezoom lijkt me praktischer, tenzij je die scherpte van een prime echt nodig hebt.

Mooi lensje! Wat heb je er voor betaald dan? Ik heb zelf trouwens de Sigma 18-50 2.8 macro, het alternatief voor de tamron die je noemde, bevalt ook erg goed.

151 euro excl verzending. Schat dat er nog wel 30-60 euro bij komt, afhankelijk van de douane die me er uitpikt of niet :D Verzending vanuit Canada ligt meestal rond de $30 en dan dus nog ca 35 euro BTW betalen als het tegenzit.

Die Nikkor oblectieven kosten sowieso al een stuk meer vaak dan Canon of andere merken, die 300 2.8 is helemaal een vermogen. Schiet je veel indoor dan dat je dat ding nodig hebt? Een telezoom lijkt me praktischer, tenzij je die scherpte van een prime echt nodig hebt.

Die 300mm ( op de D300 450mm ) is echt fenomenaal.
Ik denk op de D300 na mijn beste aankoop :D
Wat je zegt over de telezoom klopt wel, maar daar heb ik mijn 80-200mm voor.
En die gebruik ik het meeste binnen voor ijshockey bijv want dan sta ik toch rond de boarding.
De 300mm gebruik ik af en toe om vanuit de bovenste ring wat plaatjes te schieten en voor bijna al mijn fotografie buiten gebruik ik de 300mm.
Binnenkort maar eens kijken naar een converter gaan we naar 900mm :D bij F5.6.
Dat word leuk in Thialf dan krijg ik instellingen van 900mm, ISO 2000, F8.0 en de foto's zijn gewoon ruisvrij.

300mm
ISO 100
F7.1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ooit iemand nog een keer 300mm prime dumpt dan koop ik er ook 1. Ook al is de Pentax dan alleen maar een F4-objectief en op zich redelijk goedkoop op te pikken.

Jullie zullen al reeds ervaringen hebben met Amazon neem ik aan?:)

Kan ik betalen via overschrijving?
Hoelang duurt het eer ik het thuis krijg? (in de veronderstelling dat de douane het doorlaat)

Thx:)

Jullie zullen al reeds ervaringen hebben met Amazon neem ik aan?:)

Kan ik betalen via overschrijving?
Hoelang duurt het eer ik het thuis krijg? (in de veronderstelling dat de douane het doorlaat)

Thx:)

USA :

Amazon.com accepts American Express, Diners Club, Discover, JCB, MasterCard, Eurocard, Visa, Visa Check Cards, payment from your bank account, Amazon.com gift cards, Amazon Store Card, Webcertificates, and checks, money orders, traveler's checks, or cashier's checks denominated in U.S. dollars and drawn on a U.S. bank.

Uk :
Payment Options & VAT

Once you've decided what you want to buy, you can choose from the following payment options--and rest assured that your details are safe with us.
We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard, American Express, Maestro, Solo, cheques or postal orders (denominated in Pounds Sterling) and Amazon.co.uk gift certificates as payment.
Note: we do not accept Eurocheques, cash in any currency or book tokens.

Uk is dus iets meer mogelijk maar geen directe overschrijvingen.

Als het om een order gaat van boeken alleen heb je weinig kans dat de douane het pakketje er uit vist, bij DVD's en CD's is die kans een stuk groter. Te meer daar Amazon altijd de volledige waarde op het pakket zet.

Al dat camera gepraat, snap er niks van:roflol:

Dus, als ik het goed versta moet ik bij .com aankopen als ik via overschrijving wil betalen?:o Het betreft een MP3 speler van 69USD, kwestie van te profiteren van de slechte Dollar.

Bedankt!

maar dan iets groter :roflol:

Dus, als ik het goed versta moet ik bij .com aankopen als ik via overschrijving wil betalen?:o Het betreft een MP3 speler van 69USD, kwestie van te profiteren van de slechte Dollar.

Bedankt!

Die MP3-speler dan wel aanschaffen via :

http://www.amazon.com/b?ie=UTF8&node=230659011

Maar vrees dat Belgie niet bij de landen staat voor International Direct en in dat geval levert Amazon die speler dus niet.

Overschrijving gaat overigens alleen lukken als je een USA-bank account hebt, voor zover ik weet.

Grmbl, andere grote online winkels uit Amerika anders?

151 euro excl verzending. Schat dat er nog wel 30-60 euro bij komt, afhankelijk van de douane die me er uitpikt of niet :D Verzending vanuit Canada ligt meestal rond de $30 en dan dus nog ca 35 euro BTW betalen als het tegenzit.

Niet slecht als je bedenkt dat je voor die Tamron het dubbele kwijt bent. Ik zat net trouwens nog een beetje te zoeken naar leuke koopjes, deze site heeft ook schappelijke prijsjes: http://stores.ebay.nl/Foto-Aglow_W0QQcolZ2QQdirZQ2d1QQfsubZQ2d999QQftidZ2QQtZkm
Ik wil al een tijdje een UWA kopen (lees: de Canon EF-S 10-22) en die is daar toch mooi 200 euro goedkoper dan hier, komt alleen wel nog wat transport en btw bij natuurlijk. Ze adverteren welliswaar met 'no tax' maar daar durf ik niet op te rekenen.

Die 300mm ( op de D300 450mm ) is echt fenomenaal.
Ik denk op de D300 na mijn beste aankoop :D
Wat je zegt over de telezoom klopt wel, maar daar heb ik mijn 80-200mm voor.
En die gebruik ik het meeste binnen voor ijshockey bijv want dan sta ik toch rond de boarding.
De 300mm gebruik ik af en toe om vanuit de bovenste ring wat plaatjes te schieten en voor bijna al mijn fotografie buiten gebruik ik de 300mm.
Binnenkort maar eens kijken naar een converter gaan we naar 900mm :D bij F5.6.
Dat word leuk in Thialf dan krijg ik instellingen van 900mm, ISO 2000, F8.0 en de foto's zijn gewoon ruisvrij.

300mm
ISO 100
F7.1

Mooie foto inderdaad! Ik kan je geen ongelijk geven. En inderdaad je kan met een 2.8 gewoon een 2x TC eropzetten met behoud van AF. :cool: Dan kun je gewoon thuiswerken. :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kon het niet laten :D Spotgoedkoop en best een goed objectief. Heb nu een volledig bereik van 16mm tot 300mm. (24-450)

Terug
Naar boven