- Waardering
- 2.657
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
900mm met een TC, maar wel lekker bereik inderdaad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
900mm met een TC, maar wel lekker bereik inderdaad.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Kon het niet latenSpotgoedkoop en best een goed objectief. Heb nu een volledig bereik van 16mm tot 300mm. (24-450)

Ericje Ericje, wat vindt je vriendin eigenlijk van die koopziekte van je?
Maar wel relaxed dat je nog zoveel leuke Pentax objectieven kan opduikelen.![]()
Hehehe, als ik de cropfactor van Canon meereken kom ik zelfs tot 480mm met m'n 70-300 IS USM.
Nog even sparen voor de 10-22 en dan heb ik een bereik van 16-480mm, maar dan wel met consumenten objectieven, hoewel ze dicht in de buurt van de pro alternatieven komen.![]()
Oude (vanmorgen):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nieuwe:
![]()
Die andere maar even opsturen, dan heb ik er straks twee, maar die geef ik aan m'n pa.

Heb ik EINDELIJK na een jaar vakantie, ik bereid me helemaal voor om eens lekker veel te gaan gamen, druk ik het knopje in.. IS IE DOOD!![]()
Maar waardeloos dat je een RROD hebt, die premiums sterven op den duur allemaal.Ach ik verkoop ook nog wel eens wat, zo kan ik weer ander spul inkopen.
Pentax heeft het grote voordeel dat je een rits oude objectieven kan kopen waarvan een redelijk groot gedeelte een behoorlijke kwaliteit biedt. Soms zelfs absolute topkwaliteit voor spotprijzen. Voorlopig laatste doel is een goed 1:1 macro-objectief, maar dat kan wel wachten.
Pro-spul is gewoon te duur voor wat het biedt als je er toch geen cent mee verdient. Natuurlijk heb ik ook liever alleen maar 2.8 objectieven maar tegelijkertijd valt dat niet meer mee te nemen als je op vakantie gaat. Lekker een dagje er op uit met een 300mm f2.8 wordt een hele klus en nog meer bereik onhaalbaar.

Gaaf scherm supreme, wat kost nou zo een ding?
Ik vind overigens samsung range met een chroom rand aan de onderkant wel mooier.
http://thefinch.files.wordpress.com/2007/09/overviewafmetingen.jpg
Iedereen op mn werk kreeg er 124"