Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

900mm met een TC, maar wel lekker bereik inderdaad.

Dat er een TC tussen zit boeit mij niet.
Die 2 stops die ik verlies evenmin ISO omhoog en je bent weer bij alleen de AF word iets trager maar de TC die ik heb geprobeerd deed het boven verwachting beter dan ik dacht.

Red je het nog met een monopod met een 900mm?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kon het niet laten :D Spotgoedkoop en best een goed objectief. Heb nu een volledig bereik van 16mm tot 300mm. (24-450)

Ericje Ericje, wat vindt je vriendin eigenlijk van die koopziekte van je? :finger:

Maar wel relaxed dat je nog zoveel leuke Pentax objectieven kan opduikelen. :)

Ik van 18mm tot 450mm en over een tijdje 18-900 :D

Hehehe, als ik de cropfactor van Canon meereken kom ik tot 480mm met m'n 70-300 IS USM. :cool:

Nog even sparen voor de 10-22 en dan heb ik een bereik van 16-480mm, maar dan wel met consumenten objectieven, hoewel ze dicht in de buurt van de pro alternatieven komen. :)

Oude (vanmorgen):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe: :D

arcadepack-1.jpg

Die andere maar even opsturen, dan heb ik er straks twee, maar die geef ik aan m'n pa.

Ericje Ericje, wat vindt je vriendin eigenlijk van die koopziekte van je? :finger:

Maar wel relaxed dat je nog zoveel leuke Pentax objectieven kan opduikelen. :)

Ach ik verkoop ook nog wel eens wat, zo kan ik weer ander spul inkopen.

Pentax heeft het grote voordeel dat je een rits oude objectieven kan kopen waarvan een redelijk groot gedeelte een behoorlijke kwaliteit biedt. Soms zelfs absolute topkwaliteit voor spotprijzen. Voorlopig laatste doel is een goed 1:1 macro-objectief, maar dat kan wel wachten.

Hehehe, als ik de cropfactor van Canon meereken kom ik zelfs tot 480mm met m'n 70-300 IS USM. :cool:

Nog even sparen voor de 10-22 en dan heb ik een bereik van 16-480mm, maar dan wel met consumenten objectieven, hoewel ze dicht in de buurt van de pro alternatieven komen. :)

Pro-spul is gewoon te duur voor wat het biedt als je er toch geen cent mee verdient. Natuurlijk heb ik ook liever alleen maar 2.8 objectieven maar tegelijkertijd valt dat niet meer mee te nemen als je op vakantie gaat. Lekker een dagje er op uit met een 300mm f2.8 wordt een hele klus en nog meer bereik onhaalbaar.

Heb ik EINDELIJK na een jaar vakantie, ik bereid me helemaal voor om eens lekker veel te gaan gamen, druk ik het knopje in.. IS IE DOOD! :o

Jij gamed volgens mij altijd, als ik eens online ben zie ik altijd jouw naam voorbij komen :D Maar waardeloos dat je een RROD hebt, die premiums sterven op den duur allemaal.

Ach ik verkoop ook nog wel eens wat, zo kan ik weer ander spul inkopen.

Pentax heeft het grote voordeel dat je een rits oude objectieven kan kopen waarvan een redelijk groot gedeelte een behoorlijke kwaliteit biedt. Soms zelfs absolute topkwaliteit voor spotprijzen. Voorlopig laatste doel is een goed 1:1 macro-objectief, maar dat kan wel wachten.

Dat is erg prettig ja, Canon objectieven koop je tweedehands voor minimaal 80% van de nieuwprijs. Het voordeel is wel weer dat als je zo'n lens koopt je er niet veel afschrijving op hebt.

Een macro objectief wil ik misschien ook ooit nog wel kopen, maar ik denk eerder dat ik voor een close up opzetlens kies, is een stuk goedkoper.

Pro-spul is gewoon te duur voor wat het biedt als je er toch geen cent mee verdient. Natuurlijk heb ik ook liever alleen maar 2.8 objectieven maar tegelijkertijd valt dat niet meer mee te nemen als je op vakantie gaat. Lekker een dagje er op uit met een 300mm f2.8 wordt een hele klus en nog meer bereik onhaalbaar.

Ja je kan aan fotografie zoveel uitgeven als je maar wil. Op zich is 2.8 nog wel haalbaar tot de 200mm. Een 18-55 2.8 hoeft niet meer dan 400 euro te kosten en een 70-200 2.8 heb je al voor net onder de 1000 euro, maar als je nog meer telebereik wil gaan de prijzen inderdaad exponentieel omhoog. Een 300mm 2.8 geeft wel een fabelachtig bokeh natuurlijk, maar ja...

Ik ben trouwens alweer een tijdje aan het kijken naar full frame, maar voorlopig weet ik me in te houden. :D

zGebeurt nogal vaak met die Xbox merk ik, al 3vrienden van me die hetzelfde mooie rode lampje kregen:D

Iedereen op mn werk kreeg er 1 :D 24"

Superknurft:

Valt zon ring of dead nou onder garantie?

Als je zo'n ring heb mag je hem gewon terugsturen naar microsoft en dan fixen ze het. Mijn Xbox heeft ook een ring of death sinds een tijdje :( Moet nog steeds even de moeite doen om te zorgen dat ze hem komen ophalen.

Erg k*t..

Gaaf scherm supreme, wat kost nou zo een ding?

Ik vind overigens samsung range met een chroom rand aan de onderkant wel mooier.

Beter gewoon colorwise schermen :o

www.freshtrend.jpg

bose sounddock, wel een coole gadget voor in de woonkamer. Komt een buitengewoon lekker geluid uit :D

Ja ik heb het gelezen, dat hij een lucky bastard is die een 24inch scherm heeft gekregen.

Terug
Naar boven