Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

wil misschien een ps3 halen. prijzig ding maar ik verwacht niet dat ze snel zakken in prijs..

hoe zit dat met die hd schermen eigenlijk? als je 82cm pakt, heb je dan voldoende aan hd-ready, dat is dus 720p? en bij grotere heb je pas 1080p nodig?

Vanaf 32" heb je al enkele Full hd schermen, maar niet heel veel. Full HD is toch altijd beter though ;)

Gister eindelijk de PS3 gekocht!

1zdn887.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
16c8a3m.gif

:)

Proficiat, R&C is een superspel ;)

Superknurft:

Valt zon ring of dead nou onder garantie?

Ja, om die reden heeft microsoft de xbox garantie verlengt naar 3 jaar.

Ik had ook nog een van de nieuwe types die het eigenlijk niet horen te krijgen, maargoed blijft een beetje sucken die stabiliteit van een xbox360.

Zojuist een 2.0 converter gekocht :D
Met een beetje mazzel tijdens de Dutch TT met een 900mm fotograferen.

Me too. Erg fijn scherm, ook mooie vormgeving/kleur;) Verschillende standen enzo, game/movie/internet enz.

samsung schermen > bigger than all others :samsunglove:
ikzelf moet het nog doen met de 930 BF maar voorlopig nog niet echt widescreen nodig dus valt goed mee :p
prachtig scherm en die game/movie/internet...standjes zijn superhandig :p

Ja, om die reden heeft microsoft de xbox garantie verlengt naar 3 jaar.

Ik had ook nog een van de nieuwe types die het eigenlijk niet horen te krijgen, maargoed blijft een beetje sucken die stabiliteit van een xbox360.

En wat nog het meest k*tte is... het is eindelijk vakantie, en dan doet mn ****ing xbox het niet en krijg ik pas over iets van 6 weken een nieuwe als ik hem eenmaal opstuur :(

samsung schermen > bigger than all others :samsunglove:
ikzelf moet het nog doen met de 930 BF maar voorlopig nog niet echt widescreen nodig dus valt goed mee :p
prachtig scherm en die game/movie/internet...standjes zijn superhandig :p

Ja inderdaad;) Ik kan je hem echt aanraden:)

Heb hem niet nu nieuw gekocht maar verwacht hem binnekort wel weer terug........ De xbox 360 :D klote ring of death, hopelijk schiet het bij microsoft een beetje op en houden ze zich aan de beloofde 15 werkdagen die het zou duren. Heb voor de tussentijd maar even een Wii gehaald lollig dingetje :)

Nieuwe Jupiter Homestar kickertafel. YEAH! :cool:
Vant weekend is gaan halen ze.

Idd cool.
Poppetjes ff oranje spuiten en je hebt het nl 11tal

Ik ga niet voor de rest van mijn leven met hollanders aan mijn baren spelen ze, haha :p
Nee, aangezien we gaan verhuizen naar een veel groter huis, heb ik maar meteen besloten een kickertafel te kopen omdat ik er daar plaats genoeg voor heb.

Ik speel het al jaren op café en het wordt me nooit vervelen. Soms doe ik gewoon heel de avond niks anders op café, behalve drinken dan... haha Op café kan je nooit echt je basisniveau deftig omhoog trekken omdat je nooit gerust staat.

Nu kan ik thuis rustig oefenen. Er voelt niets beter dan kerels naar huis te sturen die denken beter te zijn dan u en met volle air komen aftikken, haha. Op café hangt er toch altijd wel zowat die competitiestrijd tussen amateurs die denken beter te zijn dan de andere. Winnen met kickeren geeft gewoon voldoening, hehe. ^^

Terug
Naar boven