Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ben meegegaan met de hype:o en heb deze maar aangeschaft!:D de 8gb versie..ben er zeer tevreden over.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben meegegaan met de hype:o en heb deze maar aangeschaft!:D de 8gb versie..ben er zeer tevreden over.

nice!

twijfel zelf nog een beetje tussen de iphone en htc touch diamond met keyboard (die later dit jaar uit zal komen)

hoeveel fotograaf freaks zijn er wel niet op dit forum? ik zie echt vet vaak camera spullen voorbij komen :P

nice!

twijfel zelf nog een beetje tussen de iphone en htc touch diamond met keyboard (die later dit jaar uit zal komen)

HTC FOR SUREE

mogelijk heden met htc zijn eindeloos. Ik had een rom op me touch waardoor me touch een iphone was geworden :P
Iphone heeft wel iets maar omdat het van apple is vind ik het een stuk minder, ik behoor tot de apple haat groep :D

HTC FOR SUREE

mogelijk heden met htc zijn eindeloos. Ik had een rom op me touch waardoor me touch een iphone was geworden :P
Iphone heeft wel iets maar omdat het van apple is vind ik het een stuk minder, ik behoor tot de apple haat groep :D
nieuwe iphone heeft wel behoorlijke specs, internet is ook een stuk sneller dan dat wat je bij een htc krijgt. telefoon opzich is ook stukken sneller, design valt over te twisten, die diamond is ook zer nice.

heb nu een htc wizard, maar de traagheid bevalt me niet zo.

nieuwe iphone heeft wel behoorlijke specs, internet is ook een stuk sneller dan dat wat je bij een htc krijgt. telefoon opzich is ook stukken sneller, design valt over te twisten, die diamond is ook zer nice.

heb nu een htc wizard, maar de traagheid bevalt me niet zo.

njaah ik zal ook niet ontkennen dat de iphone goed is maar het is de naam Apple die het met zich mee draagt. eind dit jaar zie je iedereen met een iphon bijna van leraren van de basisschool tot aan fake ass gangsters bij jou om de hoek die het gestolen hebben :P Owjaah en natuurlijk de superdude marokaantjes die jou raar aan kijken wanneer je 180kg squat en een rare face trekt.

daarom blijf ik bij htc heb nu een touch (eerste model) en die bevalt me prima ik hou gewoon van dat windows pc gevoel die smartphones met zich meedragen

Captivity Special Two Disc Edition
Wrestlemania XXIV special Edition

K ga een Dual Shock 3 invoeren. Welke site raden jullie aan?

33vj0iq.jpg

dm7bxg.jpg

Ik heb ze besteld, zou ze begin volgende week moeten aankrijgen als het goed is

kl***zak heb net mijn DSLR ingeruild voor een laptop met cam :( Wel lastig foto's maken met die laptop in mijn hand maar het went vanzelf hoop ik. Nu nog uitvinden hoe ik de ISO-waarde verander, het diafragma instel en waar de sluitertijdknop zit.

Dat is het hem juist... Mensen hebben die rommel niet nodig! Gewoon op knopje drukken en klaar... Je hebt een foto.

Alleen snap ik er de ballen van.

:roflol::roflol::roflol:

Dit lijkt me een leuk topic voor in Chat & Convo, dus we houden het hier verder redelijk serieus, ok? :)
begrepen baas!
:thumbs:

Omdat er een aantal fotografen zitten zijn we freaks?:D

ga je een stap verder met bepaalde dingen dan ben je een freak in mijn ogen (pro kan je het ook noemen) hier zijn er dus ook genoeg bodybuilding freaks :)

njaah fotograferen is wel leuk maar jullie nemen het een stapje verder met allerei lensen en dergelijke.

Let niet op de k*t kwaliteit van me telefoon zijn cam;) Het gaat dus om dat horloge. Gister binnen gekregen:thumb:

ga je een stap verder met bepaalde dingen dan ben je een freak in mijn ogen (pro kan je het ook noemen) hier zijn er dus ook genoeg bodybuilding freaks :)

njaah fotograferen is wel leuk maar jullie nemen het een stapje verder met allerei lensen en dergelijke.

Je kunt het zelf zo duur maken als je zelf wil ;)
Uit eigen ervaring weet ik wel dat de kwaliteit beter word naarmate je meer investeert en dan doel ik op helderheid, kleur.
De foto's worden niet beter, tenminste het technische deel moet je toch zelf doen.

Je kunt het zelf zo duur maken als je zelf wil ;)
Uit eigen ervaring weet ik wel dat de kwaliteit beter word naarmate je meer investeert en dan doel ik op helderheid, kleur.
De foto's worden niet beter, tenminste het technische deel moet je toch zelf doen.

tjah dat is met alles zo je kan ook met 40euro per maand bodybuilden maar ook met 4000 :P

maar ik geef toe foto's met die spiegelreflex dingen zijn wel prachtig, al helemaal in vergelijking met mijn cybershot foto's :P

tjah dat is met alles zo je kan ook met 40euro per maand bodybuilden maar ook met 4000 :P

maar ik geef toe foto's met die spiegelreflex dingen zijn wel prachtig, al helemaal in vergelijking met mijn cybershot foto's :P

De ene spiegelreflex is de andere niet.
Wat dat betreft is de concurrentie zo hoog door diverse merken en is de instap betrekkelijk laag t.o.v enkele jaren geleden.
Het enige waar ik nog naar kijk voor mijn overgrote deel van fotografie is de kwaliteit op hoge ISO waarden ;)

okaaay now ya lost me met ISO waarden en dergelijke :P

ben een noob met fotografie :P

Terug
Naar boven