XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ik ben het eens met homer17, just for fun!

Maar goed, we dwalen af van het topic...Wie volgt? Ik ben namelijk blut.

Doen we ! Ik neem mijn laptop mee met ingebouwde ECHTE 1.3MP... Jouw camera heeft gewoon softwarematig bijvoorbeeld 5MP.

Waarschijnlijk zit er een 0.3MP chip in :)

Ik studeer fotografie, ik weet dit soort dingen beter dan menig mens.

WTF, dit moet een geintje van Homer zijn.

Het lijkt me ook dat Homer sarcastisch is. Anders:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of Homer moet gelijk stoppen met zijn cursus fotografie.

Films;
The Grudge
The Grudge 2
The Hills Have Eyes
Basic
A Sound of Thunder
Alone in the Dark
Bandits
For Queen and Country
Guilty by Association
Team America World Police
Windtalkers ( Blu-ray:) )
That 70s Show Seizoen 1

Doen we ! Ik neem mijn laptop mee met ingebouwde ECHTE 1.3MP... Jouw camera heeft gewoon softwarematig bijvoorbeeld 5MP.

:roflol:

Ik zou naar een andere school gaan dan. :o

Goed, voortaan einde van het draadje eerst lezen voor ik reageer. :D

kl***zak heb net mijn DSLR ingeruild voor een laptop met cam :( Wel lastig foto's maken met die laptop in mijn hand maar het went vanzelf hoop ik. Nu nog uitvinden hoe ik de ISO-waarde verander, het diafragma instel en waar de sluitertijdknop zit.

kl***zak heb net mijn DSLR ingeruild voor een laptop met cam :( Wel lastig foto's maken met die laptop in mijn hand maar het went vanzelf hoop ik. Nu nog uitvinden hoe ik de ISO-waarde verander, het diafragma instel en waar de sluitertijdknop zit.

:roflol: lekker droge humor :D

Hij heeft denk ik vast genoeg tips voor je om tot plaatjes à la world press photo te maken :D

Dat is het hem juist... Mensen hebben die rommel niet nodig! Gewoon op knopje drukken en klaar... Je hebt een foto.

Maar Klaaswitz, bedankt voor je Karma.. Alleen snap ik er de ballen van.

Zijn pas wat mensen geweest, die deze hebben gekocht. Bevalt die een beetje? Ik zit namelijk te twijfelen tussen die en deze.

hood-ew83e.jpg

Zonnekap voor groothoeklens. Stukje plastic waar Canon 40 euro voor vraagt, maar gelukkig kun je via eBay een identieke kopie voor 2 euro krijgen (+ 4 euro verzendkosten). :cool:

Ik hoop dat je aan het zeveren bent anders heb je jezelf net gelijkgesteld aan Ciko.

Terug
Naar boven