- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar goed, we dwalen af van het topic...Wie volgt? Ik ben namelijk blut.

Doen we ! Ik neem mijn laptop mee met ingebouwde ECHTE 1.3MP... Jouw camera heeft gewoon softwarematig bijvoorbeeld 5MP.
Waarschijnlijk zit er een 0.3MP chip in
Ik studeer fotografie, ik weet dit soort dingen beter dan menig mens.

Serieus dat soort dingen post je enkel om je over te geven je meende het dus serieus![]()

Doen we ! Ik neem mijn laptop mee met ingebouwde ECHTE 1.3MP... Jouw camera heeft gewoon softwarematig bijvoorbeeld 5MP.

Wel lastig foto's maken met die laptop in mijn hand maar het went vanzelf hoop ik. Nu nog uitvinden hoe ik de ISO-waarde verander, het diafragma instel en waar de sluitertijdknop zit.kl***zak heb net mijn DSLR ingeruild voor een laptop met camWel lastig foto's maken met die laptop in mijn hand maar het went vanzelf hoop ik. Nu nog uitvinden hoe ik de ISO-waarde verander, het diafragma instel en waar de sluitertijdknop zit.
lekker droge humor 
kl***zak heb net mijn DSLR ingeruild voor een laptop met camWel lastig foto's maken met die laptop in mijn hand maar het went vanzelf hoop ik. Nu nog uitvinden hoe ik de ISO-waarde verander, het diafragma instel en waar de sluitertijdknop zit.

kl***zak heb net mijn DSLR ingeruild voor een laptop met camWel lastig foto's maken met die laptop in mijn hand maar het went vanzelf hoop ik. Nu nog uitvinden hoe ik de ISO-waarde verander, het diafragma instel en waar de sluitertijdknop zit.