AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vandaag naar de motor dealer geweest in Nijkerk en heb voor een lastige keuze gestaan, of een r6 uit 2002 of een gsxr 600 uit 2001. Ben toch maar voor de 600 gegaan aangezien die net iets groter is, en na mijn gevoel ook wat beter bij mij past.

Dit is hem geworden :
09072008054.jpg

Niet zon beste foto, dat komt nog wel wanneer die helemaal klaar is. ( Eerst nog even me rijbewijs halen )

Nice kerel! Heb je nu alleen je motorrijbewijs, of ook auto?

Waar droog brood eten niet goed voor is :D

Mijn nieuwe laptop mooi in te regelen voor de vakantie :P

300GB
3GHZ
AmD Turion 64 x2
Nvidia GeForce 8400m G 256mb

Schermpie is 17" ingebouwde cam maar ja heb mijn eigen cam :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar droog brood eten niet goed voor is :D

Mijn nieuwe laptop mooi in te regelen voor de vakantie :P

300GB
3GHZ
AmD Turion 64 x2
Nvidia GeForce 8400m G 256mb

Schermpie is 17" ingebouwde cam maar ja heb mijn eigen cam :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meestal zijn die ingebouwde cams van de laptops beter dan menig spiegelreflex camera!

Vandaag naar de motor dealer geweest in Nijkerk en heb voor een lastige keuze gestaan, of een r6 uit 2002 of een gsxr 600 uit 2001. Ben toch maar voor de 600 gegaan aangezien die net iets groter is, en na mijn gevoel ook wat beter bij mij past.

Goede keus!:cool::thumbs:

heb ik ook! is erg mooi dingetje maar toentertijd wel voor 1 gb 120 betaald geloof ik maar je doet hier goede koop mee!

Indertijd voor de 1gig versie 99€ betaald, nu 45€ voor 2gig. Ah, vandaag zou hij moeten geleverd zijn.

Wel k*t dat je daarvoor een hele dag moet thuisblijven en je de garantie dan nog niet hebt dat het vandaag arriveert.

Lol die weddenschap durf ik wel aan met je.
Ik heb zelf een Nikon D300 ik denk dat mijn camera de meeste camera's achter zich laat ;)

Doen we ! Ik neem mijn laptop mee met ingebouwde ECHTE 1.3MP... Jouw camera heeft gewoon softwarematig bijvoorbeeld 5MP.

Waarschijnlijk zit er een 0.3MP chip in :)

Ik studeer fotografie, ik weet dit soort dingen beter dan menig mens.

I predict a riot!:klink:

Shutterspeed +1

Doen we ! Ik neem mijn laptop mee met ingebouwde ECHTE 1.3MP... Jouw camera heeft gewoon softwarematig bijvoorbeeld 5MP.

een studentje fotografie gaat een weddenschap aan met een professionele sport-fotograaf!!
:roflol::roflol::roflol:

wie legt 5e in?

Dit is hem geworden :
09072008054.jpg

Niet zon beste foto, dat komt nog wel wanneer die helemaal klaar is. ( Eerst nog even me rijbewijs halen )

Ik ben toen ook voor de gsxr gegaan omdat ie groter is...
Nog geen moment spijt van gehad! is echt een super motor! Heeft nu 37000km en loopt als een zonnetje :D
Wel heb ik de tandwiel verhouding verandert, ik heb achteraan 3 tanden groter gestoken dan standaart... Moet je zeker doen!

Goh, fotografie studeren en de Nikon D300 niet kennen.
Toevallig aan het werk met Canon?

0167_nikon-d300-slr.jpg

Daar komen dit soort foto's uit.
En deze is onbewerkt!

vzdglx.jpg

En een fotootje op 2000 ISO:
Onbewerkt en geen ruisfilter gebruikt!

1zw0q3s.jpg

Volgens mij heeft Nikon mij opgelicht en goed 1800 euro laten betalen voor een 12+ MP camera, volgens mij is het inderdaad een 1.3MP camera:rolleyes:
En dat jij fotografie studeert wil nog niet zeggen dat je dingen beter weet.
Ga jij maar lekker studeren dan doe ik het echte werk wel ;)

:roflol: Zeg me alsjeblieft dat je sarcastisch bent... :roflol:

Terug
Naar boven