MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Lijstje staat hierboven ergens.
Sleevless t-shirtjes en dergelijjk kosten amper iets, shakers ook al.

2hxn3ns.jpg

oke lol

Lol ik heb al sli gehad en kreeg er echter dikke punten voor trug
Dat was met 2x8800gt's oc edities dik 19k en met 1x 14k dus wat jij zegt klopt niet. Ik zal je alvast zeggen dat ik zelf HW test en weet wat er te halen valt.

Kijk je hebt mensen die niets snappen van sli cf en mensen die er wel wat van snappen en de instellingen weten om sli of cf hun werk goed te laten doen. Ik bedoel hier jou niet mee ;)
Njah ik denk dat je Processor ze flink gaat bottlenecken maargoed laten we het afwachten ben zeer benieuwd :)

Echter krijg je de meeste boost van je processor in 3dmark06... terwijl in games je videokaarten het meeste werk moeten verichten. Daarom is 3dmark06 een beetje krom :p Zelf heb ik nog geen tijd gehad om me echt te verdiepen in crossfire dus tips zijn welkom!

Heb ook bij veel games het idee dat me 2e kaart niet eens meedraait..

Njah ik denk dat je Processor ze flink gaat bottlenecken maargoed laten we het afwachten ben zeer benieuwd :)

Echter krijg je de meeste boost van je processor in 3dmark06... terwijl in games je videokaarten het meeste werk moeten verichten. Daarom is 3dmark06 een beetje krom :p Zelf heb ik nog geen tijd gehad om me echt te verdiepen in crossfire dus tips zijn welkom!

Heb ook bij veel games het idee dat me 2e kaart niet eens meedraait..

Mijn proc gaat idd bottlenekken maar er zit nog wel een schone 25 k in
Maar ff wachten op de Intel Nehalem procs die vies sneller zijn hoop ik

Bah ben er niet goed va, vandaag kleerkast, eetkamer en zetel gekocht. Wie had gedacht dat samenwonen zo duur ging zijn :(

Nieuw horloge en 2 nieuwe broeken

2vx55id.jpg

sq6nhw.jpg

Wat moet je er mee iedereen heeft al een mobiel haha.
Maar goed ik zeur moor ding hoor

Ben niet zo gek van die Lucardi klokjes. Imo nog te hoog geprijsd ook.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

zijn die calorie arme sauzen van xxl als ik me niet vergis.

rambo2.jpg

Rambo V BLOESKE GEKOCHT... uit de nieuwe XXLMuscles Collectie, pas net binnen!!

die kop! :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en een bijpassende muis, standaard optical ding van logitech [geen gamer dus echt niet meer nodig ^^]

toetsenbord en muis waren echt aan vervanging toe na 5 jaar ofzo :p naast dat werkt er een leuk meisje in die winkel waar ik op uit ben :D

Terug
Naar boven