- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Njah ik denk dat je Processor ze flink gaat bottlenecken maargoed laten we het afwachten ben zeer benieuwdLol ik heb al sli gehad en kreeg er echter dikke punten voor trug
Dat was met 2x8800gt's oc edities dik 19k en met 1x 14k dus wat jij zegt klopt niet. Ik zal je alvast zeggen dat ik zelf HW test en weet wat er te halen valt.
Kijk je hebt mensen die niets snappen van sli cf en mensen die er wel wat van snappen en de instellingen weten om sli of cf hun werk goed te laten doen. Ik bedoel hier jou niet mee![]()

Zelf heb ik nog geen tijd gehad om me echt te verdiepen in crossfire dus tips zijn welkom!Njah ik denk dat je Processor ze flink gaat bottlenecken maargoed laten we het afwachten ben zeer benieuwd
Echter krijg je de meeste boost van je processor in 3dmark06... terwijl in games je videokaarten het meeste werk moeten verichten. Daarom is 3dmark06 een beetje kromZelf heb ik nog geen tijd gehad om me echt te verdiepen in crossfire dus tips zijn welkom!
Heb ook bij veel games het idee dat me 2e kaart niet eens meedraait..

leuk ding, heeft wel wat weg van de mijne

leuk ding, heeft wel wat weg van de mijne
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zijn die calorie arme sauzen van xxl als ik me niet vergis.