AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

is het over met bikerbabe?:P das ook al snel

[Link niet meer beschikbaar]

en een bijpassende muis, standaard optical ding van logitech [geen gamer dus echt niet meer nodig ^^]

toetsenbord en muis waren echt aan vervanging toe na 5 jaar ofzo :p naast dat werkt er een leuk meisje in die winkel waar ik op uit ben :D

Muis is met kabel, zo ja hoeveel heb je er voor betaald?

Muis is met kabel, zo ja hoeveel heb je er voor betaald?

met kabel ja, wil geen cordless, teveel gedoe ^^

17 pleuro
30 voor toetsenbord

wat een prijzen trouwens he, zag een muis staan voor 120, en een toetsenbord voor 180 :roflol: welke imbiciel koopt die shizzle?

[Link niet meer beschikbaar]

en een bijpassende muis, standaard optical ding van logitech [geen gamer dus echt niet meer nodig ^^]

toetsenbord en muis waren echt aan vervanging toe na 5 jaar ofzo :p naast dat werkt er een leuk meisje in die winkel waar ik op uit ben :D

En bikerbabe?

Ja, hoe zit het dan met haar?

dat is uit

2ibnw5u.jpg

fw3nnn.jpg

2lclp1v.jpg

Nou sinds woensdag al binnen maar donderdag pas helemaal geinstaleerd en pas vandaag foto's gemaakt (WoW/warrock verslaafd)

Jezusmina, het lijkt hier wel een hardware forum! Nog mensen met andere hobby's? Zoals bodybuilding ofzo? :D

Lord of the geeks.

Haha weer die pc shit:D

IK heb trouwens 140 kg chromen schijven gekocht.
4 x 20 kg
4 x 10 kg
4 x 5 kg.
Dit omdat ik op een andere sportschool als vroeger trainde en ik weer vast zat met die 50 kg dumbbells.
Nu kan ik weer sets maken tot 73 per dumbbell.
Tevens kan ik met dumbbell roeien tot 123 weer komen met deze schijven. Is voorlopig weer zat. De stangen waren al van mij dus niet hoeven kopen:D

140 euro voor 140 kg. Ach ja moet wat he:D

Haha weer die pc shit:D

IK heb trouwens 140 kg chromen schijven gekocht.
4 x 20 kg
4 x 10 kg
4 x 5 kg.
Dit omdat ik op een andere sportschool als vroeger trainde en ik weer vast zat met die 50 kg dumbbells.
Nu kan ik weer sets maken tot 73 per dumbbell.
Tevens kan ik met dumbbell roeien tot 123 weer komen met deze schijven. Is voorlopig weer zat. De stangen waren al van mij dus niet hoeven kopen:D

140 euro voor 140 kg. Ach ja moet wat he:D

Ow dat is best goedkoop imo ;) :D

omfg, wie koopt er nu zo'n lelijke plastieke premod? BTW ik verkoop mijn thermaltake armor black voor €60. :)

Terug
Naar boven