- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
en een bijpassende muis, standaard optical ding van logitech [geen gamer dus echt niet meer nodig ^^]
toetsenbord en muis waren echt aan vervanging toe na 5 jaar ofzonaast dat werkt er een leuk meisje in die winkel waar ik op uit ben
![]()
Muis is met kabel, zo ja hoeveel heb je er voor betaald?
welke imbiciel koopt die shizzle?[Link niet meer beschikbaar]
en een bijpassende muis, standaard optical ding van logitech [geen gamer dus echt niet meer nodig ^^]
toetsenbord en muis waren echt aan vervanging toe na 5 jaar ofzonaast dat werkt er een leuk meisje in die winkel waar ik op uit ben
![]()
Kon je het niet meer hebben dat ze meer lifte als jouw ?

Bang voor een aanslag op het waterzuiveringsbedrijf?Kon je het niet meer hebben dat ze meer lifte als jouw ?
ot:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] * 60

![]()
![]()
![]()
Nou sinds woensdag al binnen maar donderdag pas helemaal geinstaleerd en pas vandaag foto's gemaakt (WoW/warrock verslaafd)
?

Haha weer die pc shit
IK heb trouwens 140 kg chromen schijven gekocht.
4 x 20 kg
4 x 10 kg
4 x 5 kg.
Dit omdat ik op een andere sportschool als vroeger trainde en ik weer vast zat met die 50 kg dumbbells.
Nu kan ik weer sets maken tot 73 per dumbbell.
Tevens kan ik met dumbbell roeien tot 123 weer komen met deze schijven. Is voorlopig weer zat. De stangen waren al van mij dus niet hoeven kopen
140 euro voor 140 kg. Ach ja moet wat he![]()

Beest!omfg, wie koopt er nu zo'n lelijke plastieke premod? BTW ik verkoop mijn thermaltake armor black voor €60.![]()
omfg, wie koopt er nu zo'n lelijke plastieke premod? BTW ik verkoop mijn thermaltake armor black voor €60.![]()
omfg, wie koopt er nu zo'n lelijke plastieke premod? BTW ik verkoop mijn thermaltake armor black voor €60.![]()
huge ding, weegt 50kg fozo 
Ik heb een Antec Sonata II, met alle hardware erin is dat ding ook verschrikkelijk zwaar