- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet iemand hoe je een andere OS (linux of android) op je htc diamond zet? ik vind windows mobile echt gruwelijk langzaam.
Een helmet cam voor mn tweewieler...Vandaag al leuke filmpjes gemaakt, maar ik moet ze nog monteren. Zie het grote download topic (Ik zoek Adobe Premiere Elements 7)...
![]()
Philips blender HR2094, fantastisch ding. Mijn huidige princess blendertje begon steeds meer te ratelen:
[Link niet meer beschikbaar]
traploze toerental regelaar, erg fijn.
Heb je er ook AppleCare bij gekocht?Ik moet het posten ...dit is gewoon het zaligste speelgoedje dat ik ooit in handen heb gehadHet kost wat maar geloof me het is elke cent waard. Twijfelaars bestel dit ding je krijgt er geen spijt van.
Toetsenbord lijkt mij ook uber!
Daarom heb ik ook net de Sony Ericson Xperia besteld
(Zie de telefoon hierboven die Xto ook heeft)
Heb nog even getwijfeld tussen de Touch Pro en de Xperia maar toch voor de Xperia gegaan.
Kijk maar eens op deze site wat die allemaal kan:
http://www.sonyericsson.com/x1/index.aspx?nl-nl

cool , zoiets moet ik ook hebben voor op de quad , wat heb je betaald als ik vragen mag ?
mijn aankopen van afgelopen week
accu voor mobiel (extra groot)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
relay voor led knipperlichtjes op moto
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
usb stick (ga ik ombouwen naar afgeknipte usb kabel)
bluetooth toetsenbord voor m'n pda
led knippers voor de moto
verhoging voor m'n motor
en nog 15 paar sokken![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik moet het posten ...dit is gewoon het zaligste speelgoedje dat ik ooit in handen heb gehadHet kost wat maar geloof me het is elke cent waard. Twijfelaars bestel dit ding je krijgt er geen spijt van.
ebay