MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Meestal niet nee, je hebt nog steeds omruilrecht binnen 7-8 dagen na aankoop.

Haahahahaa wil ik graag;

[Link niet meer beschikbaar]

sjeun zei:
Haahahahaa wil ik graag;

[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou die niet nemen regelrechte klote telefoon, die touch screen knopjes zijn vet gevoelig, als je aan het bellen bent en je hebt dat ding bij je oor druk je van alles in :rolleyes:

Dat komt wss meer omdat jij van die grote oren hebt :D

Heb deze vanavond gekocht!

Laatst bewerkt:
Heb vandaag enkele dvd's gekocht met een Free-record-bon die nog moest geïnd worden.

Der untergang, 2001 A space oddysey, Fight-club, Sideways, Fargo en Festen :thumbup:

edit; congratz Ironmind, dat uitzicht is gewoon de max imo!

Ja zoals ik al zei

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

B00005MAM2.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

B0001GNJT2.02.LZZZZZZZ.jpg

scarface is een leuke film :)

zullen we hem samen bekijken ?
trouwens heb je zelfmoordplannen ? ik zou maar niet naar het station gaan met die ipod

nice view ironmind!! gefeliciteerd met je huisje!

koetje zei:
scarface is een leuke film :)

zullen we hem samen bekijken ?
trouwens heb je zelfmoordplannen ? ik zou maar niet naar het station gaan met die ipod
Komt in orde!!
En ik ga er ook niet mee naar het station, ik heb mijn lesje wel geleerd!

guardian zei:
Heb vandaag enkele dvd's gekocht met een Free-record-bon die nog moest geïnd worden.

Der untergang, 2001 A space oddysey, Fight-club, Sideways, Fargo en Festen :thumbup:

edit; congratz Ironmind, dat uitzicht is gewoon de max imo!

Thnx bro!
Der Untergang is trouwens een goeie film! ;)

Ironmind zei:
Thnx bro, kan er pas over 1 jaar in :(
Maargoed, kan ik nog even sparen! :D

jaar pas..oei das wel minder idd..maar goed wat je al aangeeft, kun je aardig sparen om het leuk in te richten..:)

G21 zei:
jaar pas..oei das wel minder idd..maar goed wat je al aangeeft, kun je aardig sparen om het leuk in te richten..:)

Tja, is wel k*t..
Maar ik wist dit al op voorhand, mag er dus eigenlijk niet over gaan klagen/zeuren!

Ik hoef eigenlijk alleen nog maar 2 banken 1 fortui (stoel) + een goeie verrekijker :D
De rest is allemaal in 2004 al vernieuwd, behalve de ketel, die was in 2002 al vernieuwd...
Tot die tijd kan ik nog steeds geen kuur doen, de eigenaar vind me nog steeds te groot (heb pas 2 kuurtjes gedaan:D), als ik in mn nieuwe huisie zit koop ik spullen om te trainen (squadreck + leg-press + leg-extension etc.)
en dan kan ik los gaan!

Ironmind zei:
Tja, is wel k*t..
Maar ik wist dit al op voorhand, mag er dus eigenlijk niet over gaan klagen/zeuren!

Ik hoef eigenlijk alleen nog maar 2 banken 1 fortui (stoel) + een goeie verrekijker :D
De rest is allemaal in 2004 al vernieuwd, behalve de ketel, die was in 2002 al vernieuwd...
Tot die tijd kan ik nog steeds geen kuur doen, de eigenaar vind me nog steeds te groot (heb pas 2 kuurtjes gedaan:D), als ik in mn nieuwe huisie zit koop ik spullen om te trainen (squadreck + leg-press + leg-extension etc.)
en dan kan ik los gaan!

eigenaar van de sportschool?

Eergister gekocht:

Gister gekocht:

Opzich wel leuk dingetje, heb alleen wel beetje spyt dat ik niet kon wachten (sparen) voor PSP..

Vanmiddag ga ik waarschijnlijk mijn nieuwe tafel halen. Als het lukt, zet ik er vanavond of morgen een foto van op.:D

Tafel? hehe... als we zo gaan beginnen... ik heb gisteren platic borden en bestek aangeschaft voor de BBQ zaterdag :D

Terug
Naar boven