- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sjeun zei:Haahahahaa wil ik graag;
[Link niet meer beschikbaar]

G21 zei:

Komt in orde!!koetje zei:scarface is een leuke film![]()
zullen we hem samen bekijken ?
trouwens heb je zelfmoordplannen ? ik zou maar niet naar het station gaan met die ipod
guardian zei:Heb vandaag enkele dvd's gekocht met een Free-record-bon die nog moest geïnd worden.
Der untergang, 2001 A space oddysey, Fight-club, Sideways, Fargo en Festen
edit; congratz Ironmind, dat uitzicht is gewoon de max imo!

Ironmind zei:Thnx bro, kan er pas over 1 jaar in
Maargoed, kan ik nog even sparen!![]()

G21 zei:jaar pas..oei das wel minder idd..maar goed wat je al aangeeft, kun je aardig sparen om het leuk in te richten..![]()

), als ik in mn nieuwe huisie zit koop ik spullen om te trainen (squadreck + leg-press + leg-extension etc.) Ironmind zei:Tja, is wel k*t..
Maar ik wist dit al op voorhand, mag er dus eigenlijk niet over gaan klagen/zeuren!
Ik hoef eigenlijk alleen nog maar 2 banken 1 fortui (stoel) + een goeie verrekijker
De rest is allemaal in 2004 al vernieuwd, behalve de ketel, die was in 2002 al vernieuwd...
Tot die tijd kan ik nog steeds geen kuur doen, de eigenaar vind me nog steeds te groot (heb pas 2 kuurtjes gedaan), als ik in mn nieuwe huisie zit koop ik spullen om te trainen (squadreck + leg-press + leg-extension etc.)
en dan kan ik los gaan!
G21 zei:
Peoples zei:Tafel? hehe... als we zo gaan beginnen... ik heb gisteren platic borden en bestek aangeschaft voor de BBQ zaterdag![]()