Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Acer_AL2223W_normal.jpg
22" scherm voor 150 euro van Philips.

Ik heb ook een lambo gekocht. Hier is de foto:

2007-fiat-panda.jpg

edit

Ging me nieuwe jas net ophalen, mouwen op goeie lengte nu :D
Meteen een mooie bijpassende sjaal gekocht van hugo boss
Nog wat geurtjes gekocht, Armani Mania, Hugo Boss Selection en Bulgari pour homme
Ook een nieuwe logitech mic gekocht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die mic heb ik ook, goed dingetje. al mijn andere mics gingen veel te snel kapot maar deze doet het nog prima.

Model C 5014
Deze set is uitermate geschikt voor lang haar. De set bestaat uit 4 grote (51 mm!) en 10 middelgrote (25 mm) met fluweel beklede rollers. Met opbergvak voor de clips. Inclusief clips en vlinderklemmen.
resultaat:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(nee dat ben ik niet)

Oeh, Sophie! Heb goede dingen gehoord over die Carmen set.

Ik heb zelf best lang haar met grove slag erin en ben erg benieuwd hoe het er bij mij uit zou zien als het wat meer zou opkrullen. Laat me je resultaat weten?! :)

Rechter kapsel is mooi.

nieuwe aanwinst van paar maanden geleden:D

Een duitser is altijd goed:thumbs:

Oeh, Sophie! Heb goede dingen gehoord over die Carmen set.

Ik heb zelf best lang haar met grove slag erin en ben erg benieuwd hoe het er bij mij uit zou zien als het wat meer zou opkrullen. Laat me je resultaat weten?! :)

In het eerste half uur is het zoals links. Maar ik heb nu ook redelijk lang haar met aardig wat slag en omdat het dus lang en dik is trekt het de krul er wel redelijk uit. Zo'n 3-4 uur zit het kapsel netjes en dan zakt het steeds meer naar beneden. Maar het werkt makkelijk, gewoon oprollen in droog haar, half uurtje wachten en je heb er 5u geluk mee :D

edit: originele foto werkt niet meer, daarom deze genomen, is hetzelfde type, uiteraard geen ndl kentenkenplaat

specificaties:
A4- 150pk, 2000cc, ABS, airbag, airbag passagier, airco automatisch, alarm, alu-velgen, boordcomputer, radio+gps+dvd+6cd lader, leder interieur, centrale vergrendeling, cruise control, electrische ruiten, electrische spiegels, mistlichten, onderhoudsboekje, PDC, servostuur, stabiliteitscontrole, startonderbreker, tractiecontrole, cromé randen buiten en binnen rond gps

Terug
Naar boven