- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
21 en bij de politie en dan zo'n auto?en daarnaast dus nachtapotheker?
![]()
uiteraard

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
21 en bij de politie en dan zo'n auto?en daarnaast dus nachtapotheker?
![]()

die auto kost wel meer dan 10k..die a4 is geen doorsnee auto voor een 21, ook niet als je werkt.

dat achterlicht ziet er niet uit als een R6 achterlicht![]()
.
Someone has an early midlife crisis...
j/k, leuk dingetje maar niet mijn favoriete merk en kleurDoe wel wat aan die velgen
![]()

met de meet...als je maar niet teveel Ribbetjes gegeten hebt Roy...kweenie of de vering dat houdt![]()

na et eten weeg ik tegen de 100, moet ie maar redden![]()

vergeet niet dat ik rond de 103-104 zit dan na het eten
ach...mij en Emile houdt ie ook...we nemen de gok![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
specificaties:
A4- 150pk, ABS, airbag, airbag passagier, airco automatisch, alarm, alu-velgen, boordcomputer, radio+gps+dvd+6cd lader, leder interieur, centrale vergrendeling, cruise control, electrische ruiten, electrische spiegels, mistlichten, onderhoudsboekje, PDC, servostuur, stabiliteitscontrole, startonderbreker, tractiecontrole

Ken ook een gast van die leeftijd die een SLK heeft gekocht voor 10k ofzo. Iedereen die een werkt kan een leuke auto kopen. Het is geen lambo of ferrari![]()

mielie is anders flink gegroeid sinds de vorige meet
ach...kheb ook nog een achterbak als het dak dicht zit...mag je uitvechten wie dr in moet![]()

Ken ook een gast van die leeftijd die een SLK heeft gekocht voor 10k ofzo. Iedereen die een werkt kan een leuke auto kopen. Het is geen lambo of ferrari![]()
dat had je wel eerder mogen zeggen ey
dunno, is vast iets meer. maar hij werkt dan ook bij een Merc dealer dus heeft misschien iets kunnen regelen.
dealtje met de baas
Hoeveel liter motor?
Zal wel rond de 40/50 k kosten?
Zeeeer nette auto (al helemaal voor 21 jaar natuurlijk), weer eens wat anders als een honda civic met een spoiler, of een golfje.![]()
2liter motor.
Geen 50k, eerder tegen de 40k (kga hier niet alles uit de doeken doen)