Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

DAMN!!! en je bent 21? nice :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

specificaties:
150pk, ABS, airbag, airbag passagier, airco automatisch, alarm, alu-velgen, boordcomputer, radio+gps+dvd+6cd lader, leder interieur, centrale vergrendeling, cruise control, electrische ruiten, electrische spiegels, mistlichten, onderhoudsboekje, PDC, servostuur, stabiliteitscontrole, startonderbreker, tractiecontrole

werkte jij niet bij de politie? hoe kun je zoiets betalen? :P

Nice cars!

21 en dan al zon wagen, heb je goed gedaan

Umbro Santiago Multistuds, voor een hard, bevroren voetbalterrein:

http://www.decathlon.co.uk/EN/santiago-58798077/

Ik hou niet van witte schoenen, maar ik ben er zaterdag om geweest naar de Decathlon en het was het enige kleur dat nog in mijn maat was, ik had ze zondag nodig dusja... Ze kostten maar 35 euro, had geen zin om 50 te geven voor schoenen die ik mss maar 3 x per seizoen nodig heb.
Jammer van de zwarte zool, anders kon ik ze in de zaal ook nog gebruiken.
Ik heb in het begin van het seizoen hetzelfde probleem gehad met mijn vaste studs. Ook alleen maar donkerblauw i.p.v. zwart en ik moest ze meehebben dusja, best jammer:).

21 en bij de politie en dan zo'n auto? :D en daarnaast dus nachtapotheker? :roflol:

In het eerste half uur is het zoals links. Maar ik heb nu ook redelijk lang haar met aardig wat slag en omdat het dus lang en dik is trekt het de krul er wel redelijk uit. Zo'n 3-4 uur zit het kapsel netjes en dan zakt het steeds meer naar beneden. Maar het werkt makkelijk, gewoon oprollen in droog haar, half uurtje wachten en je heb er 5u geluk mee :D

Bij mij blijft het na het zetten wel een tijdje zitten. Moet het dan ook eerst weer wassen voordat het eruit is. Ik heb vroeger krullen gehad, maar door de jaren heen is het slag geworden.

Ben benieuwd, ik wil ook wel zo'n setje.

Nieuwe kentekenplaathouder en achterlicht met geintegreerde knipperlichten! Yeah baby!,

150 euries :P

Ken ook een gast van die leeftijd die een SLK heeft gekocht voor 10k ofzo. Iedereen die een werkt kan een leuke auto kopen. Het is geen lambo of ferrari :rolleyes:

die auto kost wel meer dan 10k.. :rolleyes: die a4 is geen doorsnee auto voor een 21, ook niet als je werkt.

Terug
Naar boven