AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mooie waaier. Enkel is dit niet echt een cultuur waar gasten met een waaier kunnen rondlopen. In Japan daarentegen heeft iedereen zoiets op zak; best wel handig in de zomer.
Thanks, het is meer voor de sier.
Jammer is overigens wel dat die kleuren in het echt een heel stuk lichter zijn, m'n vriendin is alweer op zoek naar anderen.
wrm niet? bekjam is gewoon HOT!
Bedankt voor de bevestiging.:yarly:

Al een paar maandjes in bezit en nog steeds geen foto's gemaakt. Dan maar foto's ergens vandaan gehaald:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tis een Golf V5 Highline uit 2000 met alles erop en eraan.

Deze gekocht, omdat mijn wisselaar he begeven heeft:
14-3.jpg

14-2.jpg

En deze om mijn Home Cinema set aan te vullen.
LC2 van JBL
14-1.jpg

L820 van JBL
14.jpg

Deze speakers horen bij de speakers die ik al eerder had gekocht:
L890 van JBL
L890.jpg

nice stuff , kd8 even dat je een andere wagen gekocht had omdat je cd wisselaar het begeven had :p

Een (blauw-wit-bruine) monokini :D (kruising tussen bikini en badpak) voorbeelden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mmm raakt dat niet heel snel leeg?

Ik heb het nog eens nagekeken:

Langere batterijlevensduur: Profiteer van een langere batterijlevensduur — tot 15 maanden voor het toetsenbord en 6 maanden voor de muis. De statuslampjes op het toetsenbord en de muis waarschuwen u wanneer de batterijen bijna leeg zijn.

Ik heb het nog eens nagekeken:

Langere batterijlevensduur: Profiteer van een langere batterijlevensduur — tot 15 maanden voor het toetsenbord en 6 maanden voor de muis. De statuslampjes op het toetsenbord en de muis waarschuwen u wanneer de batterijen bijna leeg zijn.

15 maanden, hoeveel uur per dag?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

cool ding

de ik telefoon beter bekend als iPhone.

Iemand nog 1 post in dit topic maken aub, irritante k*t abbo van mij op dit topic... telkens als ik inlog klik ik automatisch op dit topic en zie ik die k*t waaier weer van bekjam

zo dan ....

Al een paar maandjes in bezit en nog steeds geen foto's gemaakt. Dan maar foto's ergens vandaan gehaald:

Tis een Golf V5 Highline uit 2000 met alles erop en eraan.

Deze gekocht, omdat mijn wisselaar he begeven heeft:
14-3.jpg

14-2.jpg

En deze om mijn Home Cinema set aan te vullen.
LC2 van JBL
14-1.jpg

L820 van JBL
14.jpg

Deze speakers horen bij de speakers die ik al eerder had gekocht:
L890 van JBL
L890.jpg

Kun je beter dit zien idd.:D

wat is er mis met die waaier?

Terug
Naar boven