AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

edit: originele foto werkt niet meer, daarom deze genomen, is hetzelfde type, uiteraard geen ndl kentenkenplaat

plaatje

specificaties:
A4- 150pk, 2000cc, ABS, airbag, airbag passagier, airco automatisch, alarm, alu-velgen, boordcomputer, radio+gps+dvd+6cd lader, leder interieur, centrale vergrendeling, cruise control, electrische ruiten, electrische spiegels, mistlichten, onderhoudsboekje, PDC, servostuur, stabiliteitscontrole, startonderbreker, tractiecontrole, cromé randen buiten en binnen rond gps

s6mxav.jpg

die? :D

telefoon

LG renoir :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2x voor in de vensterbank
petSoap.jpg

orange en blauw voor op de badkamerkast

Haha als je alleen die gouden liet zien leek het net of het een echte vis was die je zou hebben.

blackberry-8310.jpg

:D! Maar weet iemand of dat blackberry messenger naar het buitenland ook gratis is ?

Kazz Unit is gewoon corrupt. :D

Mooi spul!

Tot nu toe nog geen last van en ik denk dat het wel zal mee vallen verbruikt bij na niks

N.A.S. die ik als media server gebruik voor mijn ps3. :cool:

Supersnel ding met 2 harde schijven van 1 TeraByte dat draait in Raid 1 modus. Dit houdt in dat ik 1 schijf gebruik als opslag en dat wordt dan automatisch gebackupd naar de andere schijf. Mocht 1 van de 2 overlijden heb ik altijd alles nog staan op de 2de.

Dus nooit meer films branden op dvd maar rechtstreeks afspelen op de ps3. Daarnaast kan je hem ook gebruiken om torrents te downloaden en nzbtjes. Je laadt dit bestand in een stukje programmatuur en je de bestanden komen automatisch op de n.a.s. terecht (je pc kan je dus gewoon uitzetten).

http://www.synology.com/enu/products/DS209+/index.php

2x voor in de vensterbank
petSoap.jpg

orange en blauw voor op de badkamerkast

Mooie waaier. Enkel is dit niet echt een cultuur waar gasten met een waaier kunnen rondlopen. In Japan daarentegen heeft iedereen zoiets op zak; best wel handig in de zomer.

Terug
Naar boven