Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Post dan ook een foto van je plastic bro!:D

Maar goed, laat dan maar.......

Ik wil die tafel nu zien ook :D

eettafel?

Nee. Het is een salontafel en een hele mooie, vind ik.:D

oke dan ben ik wel benieuwd :D

Voor zaterdag speciaal voor Testo...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 Banaan en 1 Choco.

1 van deze

Plus een gratis.

Ik ben weer happy morgen nog even een geheugen kaarje kopen voor me telefoon.

Vanmiddag opgehaald. Foto is niet van al te beste kwaliteit, maar het is wel duidelijk, lijkt me.:D
Tafel.jpg

mooi tafeltje (Y)

Thanx!:D

Zeker een vette tafel. Pas het een beetje bij de rest?

Kleed is ook er mooi wat er onder ligt

Alleen mijn TV-"dressoir" is lichter. Mijn eettafel is ook van teak, maar die is ongelakt en dus iets lichter dan deze salontafel. Het misstaat zeker niet, maar het is wel even wennen, want we hadden eerst een klein rond salontafeltje, dat veel te klein was voor de woonkamer. Deze tafel past er beter in, qua grootte.
Thanx!

Mighty zei:
Alleen mijn TV-"dressoir" is lichter. Mijn eettafel is ook van teak, maar die is ongelakt en dus iets lichter dan deze salontafel. Het misstaat zeker niet, maar het is wel even wennen, want we hadden eerst een klein rond salontafeltje, dat veel te klein was voor de woonkamer. Deze tafel past er beter in, qua grootte.
Thanx!

Rond is ook veel te ouderweds, Thuis hebben we ook alles van licht teakhout.
servies kast, eet tafel, salon tafel, tv meubel en dressoir.

Staat erg mooi..

Teak is idd mooi. En zwaar! :D

Idd! :cool:

Mooi apparaatje Jopske. Veel plezier ermee.

Jij hebt wel ook wel een leuk tafeltje hoor :p Veel plezier ermee ;) Ikzelf vind houten dingen wel mooi maar zal het zelf niet zosnel neerzetten. Ik wil alles zo licht mogelijk hebben qua kleur. Dus een houten tafel zou op zich wel kunnen met een emmer verf erover heen ofzo.

Jopske zei:
Jij hebt wel ook wel een leuk tafeltje hoor :p Veel plezier ermee ;) Ikzelf vind houten dingen wel mooi maar zal het zelf niet zosnel neerzetten. Ik wil alles zo licht mogelijk hebben qua kleur. Dus een houten tafel zou op zich wel kunnen met een emmer verf erover heen ofzo.
Je kunt een tafel ook wit schilderen.;) Thanx iig!

Terug
Naar boven