AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

9qhfms.jpg

o6bp0j.jpg

Na heel wat geduld heb ik eindelijk eens een goede set op de kop weten te tikken.

Denon S-1000 (2x)
Gemini PS-626i

en 1 van me vele hoofdtelefoons :p

En wat draai je zoal? Mss eens een vette mix inéén steken voor ons om op te trainen? ;)

K20D_obl.jpg

Pentax K20D, ben nu wel klaar met het upgradepad qua digitale camera's. Deze camera zou de komende jaren meer dan voldoende moeten zijn.

Mijn K100D Super nog even verkopen en ik heb voor relatief weinig geld een model met het hoogste megapixels onder de APS-C modellen terwijl de hoge ISO-prestaties nog steeds prima zijn.

K20D_obl.jpg

Pentax K20D, ben nu wel klaar met het upgradepad qua digitale camera's. Deze camera zou de komende jaren meer dan voldoende moeten zijn.

Mijn K100D Super nog even verkopen en ik heb voor relatief weinig geld een model met het hoogste megapixels onder de APS-C modellen terwijl de hoge ISO-prestaties nog steeds prima zijn.

Serieus mooi ding! Prachtige specificaties!

En mijn K100D Super binnen een uur verkocht op MP als de deal doorgaat. Dat is leuk overstappen.

Die K20D is trouwens amper groter dan mijn K100D Super maar ligt wel iets beter in de hand.

CD_COVER1.png

Koop normaal nooit muziek, maar ik dacht laat ik deze lekker supporten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gekauft, omdat we niets te doen hadden vandaag. Toen maar naar de stad gegaan haha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Me nieuwe schoenen!

2eyxegl.jpg

vanmiddag gekocht.staat nu mooi op mijn kast.

K20D_obl.jpg

hmmmm na al die topics van je gelezen te hebben met wat je gekocht hebt ;twijfel ik daar sterk aan Eric maar we wachten het af.....veel plezier met je camera:D

New wheels voor op m'n mini en schroefvering...

Terug
Naar boven