- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
![]()
Na heel wat geduld heb ik eindelijk eens een goede set op de kop weten te tikken.
Denon S-1000 (2x)
Gemini PS-626i
en 1 van me vele hoofdtelefoons![]()

![]()
Pentax K20D, ben nu wel klaar met het upgradepad qua digitale camera's. Deze camera zou de komende jaren meer dan voldoende moeten zijn.
Mijn K100D Super nog even verkopen en ik heb voor relatief weinig geld een model met het hoogste megapixels onder de APS-C modellen terwijl de hoge ISO-prestaties nog steeds prima zijn.
http://cork.gumtree.ie/posting_imag...-980df65536e057e08ad17b991b166860.__big__.jpg
Gekauft, omdat we niets te doen hadden vandaag. Toen maar naar de stad gegaan haha
Hehe, vet. Heb vroeger ook 2 baardagaampjes gehad. Wanneer ik op mijn eigen woon neem ik terug zulke beestjes. Heb je enkele pics van de jouwe?![]()
herp nersery II voor het uitbroeden van m'n baardagaameitjes
![]()
Pentax K20D, ben nu wel klaar met het upgradepad qua digitale camera's. Deze camera zou de komende jaren meer dan voldoende moeten zijn.
Mijn K100D Super nog even verkopen en ik heb voor relatief weinig geld een model met het hoogste megapixels onder de APS-C modellen terwijl de hoge ISO-prestaties nog steeds prima zijn.

idd was een typfoutje van me,moet mijn engels eens wat gaan bijschaven