deze krijg ik binnenkort in huis lekker muziekie voor op mn kamer:
Ik heb het nog niet en ook nog niet besteld, ik moet nog ff kijken wanneer ik naar "West" ga om deat ding optehalen.
Krijgen maar nog niet besteld.... Post dan niets!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze krijg ik binnenkort in huis lekker muziekie voor op mn kamer:
Ik heb het nog niet en ook nog niet besteld, ik moet nog ff kijken wanneer ik naar "West" ga om deat ding optehalen.

Je moet niet opscheppen wat je niet hebt. Kan je beter hier kijken www.scooterforum.nl

Je moet niet opscheppen wat je niet hebt. Kan je beter hier kijken www.scooterforum.nl

Ik schep niet op, maar daar is dit topic juist voor.![]()
en ik mag nog geen scooter![]()
Als je zou lezen(ik weet niet of je daar al ver mee bent op school) dan zie je in de titel staan:
je hebt iets gekocht en je moet het showen.
Als je niets hebt gekocht hoef je ook niets te showen

heeft mn pa voor me meegenomen, maar kan niet onder de douche![]()
ik zal hier niet op bashen aangezien dat te makkelijk is[Afbeelding niet meer beschikbaar]
heeft mn pa voor me meegenomen, maar kan niet onder de douche![]()

ik zal hier niet op bashen aangezien dat te makkelijk is

scheren met een scheermesje kon ik namelijk niet 
ik zal hier niet op bashen aangezien dat te makkelijk is
idd
@ cutler:
Jascheren met een scheermesje kon ik namelijk niet
![]()
Krijg je het hier wel fatsoenlijk glad mee dan? Ik ben zelf ook begonnen met zon scheerapparaatje maar toen ik 15-16 was kreeg ik het er echt niet glad meer mee en ben ik maar op scheermesjes overgegaan.

K weet het niet, morgen ochtend ff testen
maar met scheermesje had ik steeds dikke wonden op mn face![]()
14 jaar en dat moet zich al scheren , op mijn rotkop staan er mss een paar donsjes haar , gief more testosteron