XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

een nintendo dsi voor op het vliegtuig (hopelijk mag dat ...)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

met 2 braintraining games en gta chinatown wars

zwarte Dsi met braintraining 1 &2 + gta chinatown wars

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat ik met mijn 3de 135mm objectief moet weet ik ook niet maar ach voor de aangeboden prijs kon ik deze niet laten liggen. Scoor over een paar maanden nog wel een keer een wat moderner objectief maar spelen met die manual focus objectieven is wel handig om het focussen onder de knie te krijgen. Daarnaast zijn die oude manual focus objectieven vaak van een stuk betere optische kwaliteit dan de objectieven die voorbij het instapsegment liggen.

En nee dat is niet mijn reflectie die je ziet in het objectief, dat is de verkoper van het objectief.

Wat ik met mijn 3de 135mm objectief moet weet ik ook niet maar ach voor de aangeboden prijs kon ik deze niet laten liggen. Scoor over een paar maanden nog wel een keer een wat moderner objectief maar spelen met die manual focus objectieven is wel handig om het focussen onder de knie te krijgen. Daarnaast zijn die oude manual focus objectieven vaak van een stuk betere optische kwaliteit dan de objectieven die voorbij het instapsegment liggen.

En nee dat is niet mijn reflectie die je ziet in het objectief, dat is de verkoper van het objectief.

Wat voor werk doe jij eigenlijk? Je koopt dagelijk shit man. Of behandelt de beurs je gewoon goed?

Nog geen naam. Als je iets weet mag je het zeggen

de eerste maar die is wel lastiger :D

Ik wou al zeggen; zo knap ben je ook weer niet.:D

325i, 218pk 8000km

Een Vivitar Series 1 70-210mm F3.5 objectief. 1 van de betere manual focus zoomobjectieven. Op Ebay voor een schijntje opgepikt, latere versies die amper beter zijn of slechter gaan voor veel hogere prijzen weg.

De verzendkosten zijn bijna net zo hoog als het objectief kostte. Had hoger ingezet maar er werd amper geboden.

Een Hoya HMC 200MM F3.5 objectief.

Heb de 135mm F2.8 versie van Hoya al en ben daar zeer tevreden mee. Denk dat dit objectief kwalitatief net zo goed is.

Ook voor een schijntje gekocht. Goed glas hoeft niet veel geld te kosten, enige nadeel is dat je autofocus mist maar het gebruik van manual focus gaat me steeds beter af.

Wat is een beetje betrouwbare verkoper op eBay voor objectieven? Ik ben ook nog steeds op zoek naar een nieuwe groothoek omdat me ouwe kapot is.,..

Wat is een beetje betrouwbare verkoper op eBay voor objectieven? Ik ben ook nog steeds op zoek naar een nieuwe groothoek omdat me ouwe kapot is.,..

Nieuw in de zin van echt nieuw of nieuw als vervanging? Echt nieuw kan je beter in Nederland kopen, zoveel scheelt dat niet met Ebay als btw + douanerechten meerekent.

Als vervanging zou je kunnen kijken bij een verkoper met een 100% feedbackscore en redelijk veel verkopen. Dat soort verkopers gaan hun 100% feedback niet op het spel zetten door een slecht artikel te verkopen.

22-108-021-02.jpg

deze krijg ik deze week :D van mezelf :o
mijn huidige TB schijven(2) gaan erin plus 2 nieuwe TB's :D

Terug
Naar boven