- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een nintendo dsi voor op het vliegtuig (hopelijk mag dat ...)
met 2 braintraining games en gta chinatown wars
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat ik met mijn 3de 135mm objectief moet weet ik ook niet maar ach voor de aangeboden prijs kon ik deze niet laten liggen. Scoor over een paar maanden nog wel een keer een wat moderner objectief maar spelen met die manual focus objectieven is wel handig om het focussen onder de knie te krijgen. Daarnaast zijn die oude manual focus objectieven vaak van een stuk betere optische kwaliteit dan de objectieven die voorbij het instapsegment liggen.
En nee dat is niet mijn reflectie die je ziet in het objectief, dat is de verkoper van het objectief.
Dat mag na het opsteigen en voor het landen dus tijdens de vlucht wel.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat ik met mijn 3de 135mm objectief moet weet ik ook niet maar ach voor de aangeboden prijs kon ik deze niet laten liggen. Scoor over een paar maanden nog wel een keer een wat moderner objectief maar spelen met die manual focus objectieven is wel handig om het focussen onder de knie te krijgen. Daarnaast zijn die oude manual focus objectieven vaak van een stuk betere optische kwaliteit dan de objectieven die voorbij het instapsegment liggen.
En nee dat is niet mijn reflectie die je ziet in het objectief, dat is de verkoper van het objectief.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een Vivitar Series 1 70-210mm F3.5 objectief. 1 van de betere manual focus zoomobjectieven. Op Ebay voor een schijntje opgepikt, latere versies die amper beter zijn of slechter gaan voor veel hogere prijzen weg.
De verzendkosten zijn bijna net zo hoog als het objectief kostte. Had hoger ingezet maar er werd amper geboden.
Een Hoya HMC 200MM F3.5 objectief.
Heb de 135mm F2.8 versie van Hoya al en ben daar zeer tevreden mee. Denk dat dit objectief kwalitatief net zo goed is.
Ook voor een schijntje gekocht. Goed glas hoeft niet veel geld te kosten, enige nadeel is dat je autofocus mist maar het gebruik van manual focus gaat me steeds beter af.
325i, 218pk 8000km

Wat is een beetje betrouwbare verkoper op eBay voor objectieven? Ik ben ook nog steeds op zoek naar een nieuwe groothoek omdat me ouwe kapot is.,..