AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

kan jij uitlsuitsel geven of ie onder de douche kan? want staat niks over in, maar ik kan hem wel onder de kraan afspoelen, en op sommige site's staat dat het wel kan en op andere weer niet :(

wat scheer jij daar dan mee wesking? kan je niet gewoon naar de kapper gaan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dus.

Het voordeel van een Pentax fitting, alle oude objectieven zijn eventueel met een adapter ook nog op nieuwe bodies te plaatsen.

Dit soort objectieven kosten amper wat maar zijn optisch vaak beter dan de moderne AF-varianten.

K20D_obl.jpg

Pentax K20D, ben nu wel klaar met het upgradepad qua digitale camera's. Deze camera zou de komende jaren meer dan voldoende moeten zijn.

Mijn K100D Super nog even verkopen en ik heb voor relatief weinig geld een model met het hoogste megapixels onder de APS-C modellen terwijl de hoge ISO-prestaties nog steeds prima zijn.

Dat maak ik mezelf ook altijd wijs ja na een nieuwe upgrade. :D

Maar mooi toestel!

Hehe, gewoon grappig ding

:D

Dat maak ik mezelf ook altijd wijs ja na een nieuwe upgrade. :D

Maar mooi toestel!

Dat gaat wel lukken nu, Pentax komt voorlopig met niks nieuws en als er al wat uit komt zal dat geen goedkope camera zijn. Het 645-model vereist ook gelijk nieuwe objectieven.

Gelijk nog even een Carl Zeiss Jena f3.5/135mm opgepikt.

mooi stalkerspul ericr

Sneakers!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Een Vivitar Series 1 70-210mm F3.5 objectief. 1 van de betere manual focus zoomobjectieven. Op Ebay voor een schijntje opgepikt, latere versies die amper beter zijn of slechter gaan voor veel hogere prijzen weg.

De verzendkosten zijn bijna net zo hoog als het objectief kostte. Had hoger ingezet maar er werd amper geboden.

Een Hoya HMC 200MM F3.5 objectief.

Heb de 135mm F2.8 versie van Hoya al en ben daar zeer tevreden mee. Denk dat dit objectief kwalitatief net zo goed is.

Ook voor een schijntje gekocht. Goed glas hoeft niet veel geld te kosten, enige nadeel is dat je autofocus mist maar het gebruik van manual focus gaat me steeds beter af.

Terug
Naar boven