AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
65839.png

logitech-g19-pre-order_1.jpg

surround-sound-headset-logitech-g35-7-1.jpg

Most important: een maand vooraad vlees.

TONIJN_rauw.gif

kabeljauwfilet.jpg

mooie schoenen suite

jullie hebben duidelijk geen idee hoe sexy zulke schoenen staan

2hznyu9.jpg

Dit gaat te ver wat betreft stylish willen zijn.

Alles matcht niet! En die schoenen zijn echt godsgruwelijk NIET sexy. Er zijn veel mooiere nette schoenen.

Damn dude.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

:roflol: je maakt een grapje hoop ik. Kampertroep eerste klas

Hij maakt een grapje ;)

Dit gaat te ver wat betreft stylish willen zijn.

Alles matcht niet! En die schoenen zijn echt godsgruwelijk NIET sexy. Er zijn veel mooiere nette schoenen.

Damn dude.

Hij maakt een grapje ;)

idd koop gewoon all stars. Past overall bij, je gaat zo ie zo geen kinky wijfies versieren met die schoenen.

Ohw sorry man las niet dat je in limmen woont, dat is jullie huissT wat je nu natuurlijk verdedigd. Maar ik vind ze dus niet mooi en durf met mijn eigen sT te lopen zonder dat ik mijzelf een hippie voel. Maarja blijf jij maar lekker in je eigen veilige cultuurtje. Grote jongen :aai:

Ohw sorry man las niet dat je in limmen woont, dat is jullie huissT wat je nu natuurlijk verdedigd. Maar ik vind ze dus niet mooi en durf met mijn eigen sT te lopen zonder dat ik mijzelf een hippie voel. Maarja blijf jij maar lekker in je eigen veilige cultuurtje. Grote jongen :aai:

Ok, en wat is mijn "cultuurtje" dan volgens jou?

wat een gay schoenen op deze pagina. koop gewoon een wolven trui:

wolf-798745.jpg

Zo een stoere jongen die nog lekker bij zijn pappie en mammie woont en zichzelf stoer kleed anders willen de meisjes je niet. Ook voel je je dan niet zeker in gewone kleding. :sd:

Haha geweldig dit:D

Weetje, ik loop de hele dag in een uniform (no kiddin). En ik het weekend kleed ik me gewoon, niet als een mocro, kamper maar gewoon als een normale man.

Terug
Naar boven