XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hee, die heb ik gisteravond ook net gekocht

alleen wil hij niet blijven hangen vanwege de structuur van kozijn, maar dat roggel ik nog wiel.

Staat altijd al in de kleine lettertjes...
ab wheel (werkt alleen in combinatie met een calorie-restricted dieet)
ab twister (werkt alleen in combinatie met een calorie-restricted dieet)
jump rope (werkt alleen in combinatie met een calorie-restricted dieet)
fat burners (werkt alleen in combinatie met een calorie-restricted dieet)
etc etc

Wel jammer van die bullshit dat je na 13:00 geen koolhydraten meer mag eten, maar goed.
(en calorieën tellen was er ook al niet bij)

Ja calorien tellen is er inderdaad niet bij en na 13:00 geen carbs is zeker maf.
Maar als de gewone man dit koopt en zig er een jaartje aan houdt zou die wel resultaat kunnen boeken.
Het is best een hardcore training die je ermee kunt doen.

Heb je geen te dunne rand bij je deurpost?
Ik heb weer een te breede rand (te veel ruimte) en daardoor hangt hij ietsje schuiner dan hij hoort te hangen.
Er zit bij my een ijzertje bij voor dunne deurposten dat als een soort steuntje dient.

Hoe is dat ding nu bevestigd dan? Dacht even dat hij over de rand (bovenkant) van je deur moest hangen, maar hij is gewoon aan de bovenkant van je 'deur-kozijn' vastgemaakt met schroeven?

Hoe is dat ding nu bevestigd dan? Dacht even dat hij over de rand (bovenkant) van je deur moest hangen, maar hij is gewoon aan de bovenkant van je 'deur-kozijn' vastgemaakt met schroeven?

Nee je hebt het goed, hij hangt op het deurkozijn en door contra gewicht blijft het zitten.

Je moet wel de juiste kozijnen hebben, iets te breed en hij blijft wel hangen maar schuin, Kozein te kort dan blijft het moeilijk zitten.

Maar als het hangt hangt het.

Hij hangt inderdaad zo goed als los. Met het mee geleverde steuntje blijft hij iets beter hangen, maar zelfs zonder blijft hij door de constructie en het overbrengen van de krachten en de hefboom onder belasting wel hangen (alleen voel ik me daar niet heel zeker bij.

Mijn deurpost is wat te smal, en ook nog eens van metaal, zodat ik het bijgeleverde lipje niet zomaar kan monteren. (je moet het eigenlijk in of achter een houten kozijn drukken (timmeren), maar dat gaat dus niet bij metaal, dus ik moet even een u-beugeltje op de muur boven het kozijn monteren of zo. Hij hoeft niet mijn gehele gewicht te dragen, dat doe je met de hefboom werking.

Dit gehaald, schijnt lekker te zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zit overgens ook te denken om zo'nding te halen om m op mn kamer te zetten :roflol:

[ATTACH=full]178780[/ATTACH]

Heerlijk ding dit, grappig boekje zat er ook bij met best realistische info, dat je fit, slank en een beetje gespierd kan worden ermee als je de oefeningen doet, 6X per dag goed moet eten en je proteine en carbs en vetten goed moet doseren en niet zomaar moet eten enz.
Ze beginnen het door te krijgen :), best wel goede info bij zo een goedkoop Tell Sell achtig ding.

Ik leef me er lekker mee uit want ik ben gek op optrek oefeningen.

Waar gekocht en voor hoeveel?

Bijlagen

• xekd28.jpg
    xekd28.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 85

:D:D

riepo8_th.jpg

De telefoon :)

Ja ook de bananen en de Wasa Knäckebröd ..

Ik heb een nieuwe blaar op mn poot.. foto's komen wat later.. :)

Mooie stylish schoenen,niks mis mee om zo nu en dan te dragen voor de wat exclusievere feestjes

Terug
Naar boven