AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ja klopt, maar iedereen heeft wel eens gedoet zonder condoom, wanneer deze niet voor handen was...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze mp3 speler heb ik gekocht er zit 1 gb op

nieuw horloge ;)

Ik vind 'm flink lelijk, maar als jij 'm maar mooi vind is het goed

CitizenDildo zei:

Sinds kort is dit schatje van mij, een 30Gig. Mp3 speler.

Prachtig en handig ding, je kan oa.de lay-outs,wallpapers etc veranderen. Films erop kijken is ook geen probleem met echt prachtig beeldkwaliteit, echt een aanrader voor mensen die twijfelen tussen een I-pod of een mp3 speler!

iRiver 20 gig mp3-speler kost maar 190 euro. Ook met kleurenschermpje, kan alleen geen films mee afspelen (maarja daar heb je toch geen ruk aan :p). iRiver heeft van alle mp3-spelers het beste geluid.

Ik vind dat horloge wel vet :)

ohja iPod > all mp3 players

2 weken terug een nieuwe mobiel aangeschaft. de samsung e900, superdingetje

Net online een ticket gekocht, retourtje Mallorca 12 dagen.

in de vakantie ook onder anderen gekocht:
chocolade repen in madrid
fijne chocolade en een fles bacardi in barcalona
1Gb geheugen voor telefoon op schiphol.
Een horloge, en een schokpen op Mallorca.

aangezien mijn oriëntatie vermogen nog slechter dan dat van een vrouw is heb ik mij een gps systeempje gekocht: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

JollyJumper zei:
aangezien mijn oriëntatie vermogen nog slechter dan dat van een vrouw is heb ik mij een gps systeempje gekocht: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit spul heb ik ook in Frankrijk gebruikt.

Mijn raad: volg hem niet altijd blindelings, want als je bv 200km ver moet, stuurt hij je over de kleinste kronkelwegjes die je je maar kan inbeelden, besturdeer de kaart eerst en oriënteer je op de grote steden.

ik ben er zo blij mee, dit doe ik nooit meer weg!

edit; het is al weer weg

ICP's laatste joker card/album

en hun laatste album na hun joker cards...

akiraC zei:
Dit spul heb ik ook in Frankrijk gebruikt.

Mijn raad: volg hem niet altijd blindelings, want als je bv 200km ver moet, stuurt hij je over de kleinste kronkelwegjes die je je maar kan inbeelden, besturdeer de kaart eerst en oriënteer je op de grote steden.

idd.... maar wat ik ook de pest vind aan mobile navigators is dat ze minder nauwkeurig zijn dan ingebouwde dingen...
voorbeeld: een stupid PDA (geloof ik dat het was als navigatiesysteem) zegt : nog 500 meter, en na 100 meter zegt hij hier rechtsaf. Op het kaartje is het goed aangegeven maar ik ben een vaste navigator gewend die zeer nauwkeurig is (becker) dus ik keek niet naar het kaartje... Dat is minder maar scheelt wel weer geld ... vast-->mobile

maar ik weet niet hoe dat met de TOMTOM's is... zijn die niet zo klote met 500 mtr zegge en over 100mtr al naar rechts moete?

Terug
Naar boven