XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

jay_c zei:
idd.... maar wat ik ook de pest vind aan mobile navigators is dat ze minder nauwkeurig zijn dan ingebouwde dingen...
voorbeeld: een stupid PDA (geloof ik dat het was als navigatiesysteem) zegt : nog 500 meter, en na 100 meter zegt hij hier rechtsaf. Op het kaartje is het goed aangegeven maar ik ben een vaste navigator gewend die zeer nauwkeurig is (becker) dus ik keek niet naar het kaartje... Dat is minder maar scheelt wel weer geld ... vast-->mobile

maar ik weet niet hoe dat met de TOMTOM's is... zijn die niet zo klote met 500 mtr zegge en over 100mtr al naar rechts moete?
Mwa dat valt mee, meestal zijn ze wel nauwkeurig, op autostrada is er meestal wel wat verwarring.

Bv als je in Parijs bent en je moet richting Bordeaux zegt hij: "Over 500 meter, sla rechts af en ga de snelweg op", dus dat tussenstuk beschouwd hij niet als snelweg, als je dat de eerste keer hoort is dat wel een beetje raar. Toch wel een foutje vind ik, maar voor de rest valt die TOMTOM reuze mee hoor.

Cyan zei:
ICP's laatste joker card/album

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en hun laatste album na hun joker cards...

Haha ICP. Ik heb ook nog al hun albums op mijn computer staan. Dat was vroeger nog best wel vet, ten tijden van the great melenko. Daarna is het allemaal wat bergafwaarts gegaan met die mannen.

Hmmm....Nochtans vind ik Hells Pitt 1 van hun meest 'wicked' shit ze.

Heerlijke broek, deze zit perfect, ik heb nu beide kleuren. :p

voor mijn eigen gym kon ik weer iets goedkoops bemachtigen en kon het dus niet laten liggen bij die mensen op hun oude zolderkamer.

een hele degelijke drukbank, met daaraan een degelijke leg extension(tot ruim 100kg belastbaar)
ruim 100kg aan schijven, een mooie barbell
een riem voor de rug, een buikspierbankje

dit alles voor maar 40 euro!
mijn gym is weer wat uitgebreider, ik had alles al maar toch. hoe meer hoe beter. nu kan ik 1 drukbank gebruiken voor lichte oefeningen en 1 voor zware dus hoef ik niet alles telkens te verwisselen.

:who:

PreludE zei:
voor mijn eigen gym kon ik weer iets goedkoops bemachtigen en kon het dus niet laten liggen bij die mensen op hun oude zolderkamer.

een hele degelijke drukbank, met daaraan een degelijke leg extension(tot ruim 100kg belastbaar)
ruim 100kg aan schijven, een mooie barbell
een riem voor de rug, een buikspierbankje

dit alles voor maar 40 euro!
mijn gym is weer wat uitgebreider, ik had alles al maar toch. hoe meer hoe beter. nu kan ik 1 drukbank gebruiken voor lichte oefeningen en 1 voor zware dus hoef ik niet alles telkens te verwisselen.

:who:
chill man maar doe je alles op je zolderkamertje?:o

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ironmind zei:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk ding, tevens een stuk platter dan zn voorganger.
Pakt snel route's, eenmaal een route en deze verliest hij niet meer.
Je hoeft met deze touch-screen ook geen adres, straatnaam te weten, je kan nl de kaart van NL in-zoomen tot een wijk of straat en hem daarheen sturen.

Ironmind zei:
Leuk ding, tevens een stuk platter dan zn voorganger.
Pakt snel route's, eenmaal een route en deze verliest hij niet meer.
Je hoeft met deze touch-screen ook geen adres, straatnaam te weten, je kan nl de kaart van NL in-zoomen tot een wijk of straat en hem daarheen sturen.

Kwanta costa?

sony-ericsson-k800i.jpg

Oh shit... je moet het gekocht hebben, zie ik nu. Nou ja, maakt niet uit.

In Canada gekocht was daar aanzienlijk goedkoper dan hier:
Buck Adrenaline

Kun je niet beter een regenjas kopen Vince? Met een mes kun je weinig beginnen tegen een tornado

sony_ericsson_w810_phone_01.jpg

Zeer compleet en knap toestelletje.

Maar eens een kadootje voor me verjaardag gegeven .. :p

gsm-samsung-e900-collage-productfoto-groot.gif

ohja.. vervanging voor me gestolen radio.. Inmiddels als weer een klein maandje :)

Bij de Aldi gehaald, erg mooi klein ding 1Gig voor 54,99
Aanrader!

pk zei:
Bij de Aldi gehaald, erg mooi klein ding 1Gig voor 54,99
Aanrader!

Die van mij is geen 1 gig maar ook een dope dingetje hoor
Eergisteren gekocht
Gelegen aan wat je wil had je ook deze kunnen halen

iPocket.jpg

Speelt niet alleen muziek af, maar ook video en plaatjes
Ook zit er een fm tuner bij, die van mij is wel 512 mb voor 60 euro
Maar voor 90 euro heb je de 2gig versie volgens mij

Gisteren ook langs de media markt geweest
Mooie dvd speler met Divx ondersteuning, met gelijk een 25 euro aan lege dvds
:eyebrow: Ik heb veel films/series in te halen:D

Ik heb niet zelf iets nieuws gekocht, maar ik heb wel een heel stoer cadeautje gehad laatst die ik wel ff wil showen. Een halsband voor mijn toekomstige doggie!! :D 5cm breed en bruine kleur. Hij is heel vet! Nu nog op het hondje wachten. Als alles goed gaat, komt die tegen de feestdagen. Alleen mag die halsband pas om als ze minimaal een half jaar oud is, dus voorlopig mogen de baasjes 'm alleen om! :P

Terug
Naar boven