- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk ding, tevens een stuk platter dan zn voorganger.
Pakt snel route's, eenmaal een route en deze verliest hij niet meer.
Je hoeft met deze touch-screen ook geen adres, straatnaam te weten, je kan nl de kaart van NL in-zoomen tot een wijk of straat en hem daarheen sturen.
Die heb ik ook en ik vind hem super. Ik had hiervoor een Ipac en een MIO, maar deze is veeeeeeeel beter en supersnel.
laat zien danIk heb net de K800i Cybershot camera gekochtmooi ding, beetje groot, maar goede fotos en geluid. Kwam er trouwens net achter dat er aan de voorkant ook een cam zit waarmee je dus videogesprekken enzo kunt houden
en wat nieuwe kleren gekocht, niks duurs ofzo [Esprit ofzoiets heet et merk]

- Intel Core 2 Duo E6300 2mb 1066 S775 Boxed
- Acer Al1916was Lcd 19inch Black
- Antec Slk1650b Solution Atx 350w Zwart
- Asus En7600 Gs Silent Htd Pcie 512mb
- Kingston 1gb Pc2-5300 667mhz Ddr2 Non-ecc Cl5 Dimm (kit Of 2x512mb)
- Lite-on Drw-6s160p Dvd+r Rw Dl Ide Bulk Black 1 0
- Logitech Internet Pro Keyboard Zwart Oem Usb
- Msi 945pl Neo-f. 945pl Atx. Pci-e. Sound. Lan. Sata II
- Nec Fdd Black Internal Fd1231h
- Western Digital Wd 250 Gb 7200rpm Sata2 16mb Wd2500ks
Monitor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb een grote monitor gepakt omdat ik vaak DVD's en TV kijk op me pc.
Iig een grote vooruitgang in snelheid en vooral SILENCE want me huidige pc heeft zowat 5-6 fans die flink herrie maakt.

Waar heb je die monitor uitgehaald? En hoe bevalt ie?

Die telefoon neem ik denk ik ook, of ik neem de Lg950 of zo iets, 5m megapix camera.
wel prijzig of niet?Nee man, kost bijna niets bij een abbo, maar heb net 4 maanden de K750i, heb die al een jaar maar heb een nieuwen gekregen. Ga na me vakantie wel kijken voor een ander.
Maar hij bevalt dus wel|?

Voor m'n verjaardag gekregen, ook de bijpassende armband!!! Tja, ik ben nou eenmaal een sieradenlover
[Link niet meer beschikbaar]
Het is van FIBO steel, een italiaans merk, zoek het eens op, mocht je er ook zo op geilen als ik.