AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

mooi spul Big-T, heb je geld te veel op dit moment;)

Hehe heb eigenlijk niet veel geld uitgegeven vorig jaar dus had wel wat reserve :)

wat kun je met dat apple tv? is het ook te hacken en dan mogelijk aan je netwerk hangen? waarom niet gewoon een popcornhour? speelt het alle mkv / .avi hd tv formaten af?

Big-T is gewoon koopziek... haha

wat kun je met dat apple tv? is het ook te hacken en dan mogelijk aan je netwerk hangen? waarom niet gewoon een popcornhour? speelt het alle mkv / .avi hd tv formaten af?

of de hdx :) die ziet er tenminste nog een beetje uit :) verder hetzelfde (firmware)

Out of the box speelt het alleen je iTunes content, maar je kan het idd hacken en er is zelfs een hele software interface (boxee) daarna kan je er gewoon alles mee afspelen. Maar ik heb m nog niet grondig kunnen testen dus kan er verder weinig over kwijt.

Out of the box speelt het alleen je iTunes content, maar je kan het idd hacken en er is zelfs een hele software interface (boxee) daarna kan je er gewoon alles mee afspelen. Maar ik heb m nog niet grondig kunnen testen dus kan er verder weinig over kwijt.

Speelt hij ook monopoly? dat is wel leuk als er niets op tv is :D

EricR, Big-T neemt je topic over! Ik zeg snel wat groots en duurs kopen!!!

Hadden ze niet groter ? :D

28ri2iu_th.jpg

Extra F@H PowA :cool:
And a second XRay bord ...

Laatst bewerkt:
SP35-210F3dot5-4dot2_26A.jpg

Om mijn Tamron Adaptall SP=collectie weer wat aan te vullen. Handig als reisobjectief en optisch van een betere kwaliteit dan de all-in-one objectieven die tegenwoordig worden aangeboden. Mag ook wel, nieuwprijs lag omgerekend naar inflatie op een prijs van boven de € 800,-

:roflol: held als het zo is hahahahahahaha

Ik ben nog niet klaar met kopen.

bankstel
eettafel
salontafel
stoelen, pics over 12 weken :mad:

lg-sl9000-led.jpg

LG SL9000 Led Tv, 47"
Heerlijk ding :D

Krijg je het uitzicht er ook bij?

2694144712_4c10ee6096.jpg

Heb eigenlijk al dezelfde 50mm in M-uitvoering maar de A-uitvoering is wel handig voor de filmmodus van de Pentax K-x.

Terug
Naar boven