Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van die dingen die mensen op Marktplaats dumpen omdat ze er toch niks aan hebben. Kan zelf het apparaat goed gebruiken om mijn monitor gecalibreerd te houden, zeker bij fotobewerking en ontwikkeling van RAW-files wel een must.

Van die dingen die mensen op Marktplaats dumpen omdat ze er toch niks aan hebben. Kan zelf het apparaat goed gebruiken om mijn monitor gecalibreerd te houden, zeker bij fotobewerking en ontwikkeling van RAW-files wel een must.

Eric, weet je zeker dat je goed zit op een Bodybuild forum???:D
het enigste wat ik zie van jou is fotografie en alles daar om heen :)

explain?:)

Eric kappen NOU! , zo haal ik je nooit in met dingen showen (kopen) :D

Ik dan niet, maar wel me vader.
Net het zelfde kleur :D Vanbinnen wel cognac kleur :)

Phototrackr Pro, handig om via GPS locaties te taggen die je op de foto hebt gezet.

2694144712_4c10ee6096.jpg

Heb eigenlijk al dezelfde 50mm in M-uitvoering maar de A-uitvoering is wel handig voor de filmmodus van de Pentax K-x.

Kost dat?

Ik dan niet, maar wel me vader.
Net het zelfde kleur :D Vanbinnen wel cognac kleur :)

http://alvin1.files.wordpress.com/2008/07/maserati-granturismo.jpg

:bow:

50 euro, meestal wel iets duurder (80 a 90 euro) maar dit objectief heeft een klein krasje. Ook voor 80 a 90 euro een goede koop, ook al werden ze meestal voor 60 euro verkocht zo'n 2 jaar terug. Pentax A objectieven zijn fors duurder geworden.

50 euro, meestal wel iets duurder (80 a 90 euro) maar dit objectief heeft een klein krasje. Ook voor 80 a 90 euro een goede koop, ook al werden ze meestal voor 60 euro verkocht zo'n 2 jaar terug. Pentax A objectieven zijn fors duurder geworden.

Dat is dan manual focus?

Wat kost een AF 50mm pentax tegenwoordig? heb jij nog tips waar je die goedkoop kan krijgen?

Dat is dan manual focus?

Wat kost een AF 50mm pentax tegenwoordig? heb jij nog tips waar je die goedkoop kan krijgen?

Zijn niet meer goedkoop te krijgen, 2 jaar terug nog nieuw te koop voor onder de 200 euro. Nu vragen ze er tweedehands minimaal 250 euro voor. F of FA maakt dan niet. FA is wel ouder maar wat beter gebouwd. Zelfs 1.4 of 1.7 maakt weinig uit in prijs.

Op 50mm is manual focus en zeker bij f1.4 of 1.7 objectieven amper een probleem, dat gaat pas problemen geven boven de f4 en minder licht dan daglicht. Zelfs dan kan ik over het algemeen nog vrij goed focussen bij zoomobjectieven die op het uiterste bereik f5.6 halen. Ben tegenwoordig wel bezig om de zoomobjectieven zoveel mogelijk op f3.5 of f4 maximaal te krijgen.

10 meter
Films kijken vanavond dus :)

Welke monitor gebruik jij?

plaatje klopt niet maar kon geen goede vinden die ik had
en care kabel van 10 euro of 100 euro verschil merk je niet snel op een HD ready :)

Niks mis mee hoor die van het kruidvat , had u'm zelf op mijn Ps3 :)

OOo 2 nieuwe GPU's for mijn F@H....
1x GTS250 , 1x GTX260 beiden van Palit..
etu14x.jpg

Laatst bewerkt:
wat verdien je er nou mee met dat f@h?weegt dat op tegen de energiekosten?

wat verdien je er nou mee met dat f@h?weegt dat op tegen de energiekosten?

Hellemaal niets/nada je krijgt er punhten voor hoe meer hoe beter,
het is zo verslavend als je eenmaal begonnen bent en ben ook 2goeden vrienden aan kanker kwijtgeraakt :(
grote reden dat ik dit ook doe...

OT,
Asus GTS250 kan er nu uit (heeft een k*t koeler 124c F@H load) :o
dus net FF een tweede Palit GTS250 gehaald...

vio3rl.jpg

Nou tot morgen want dan krijg ik opnieuw hardware binnen :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

80 jaar oude Carl Deffner cocktailshaker. Jaren geleden al meerdere malen geboden op soortgelijke Carl Deffner cocktailshakers maar die gingen weg voor prijzen boven de 200 euro en vaak zelfs boven de 300 euro en meer.

Nu voor 64,84 gekocht, een vrij groot verschil met eerdere biedprijzen dus. Een ander type staat nog steeds te koop voor 249 euro op Ebay.

Terug
Naar boven