Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Volgens mij is het nadeel van verse sapjes dat je alle vezels en een hoop vitaminen in het apparaat achterlaat.

Volgens mij is het nadeel van verse sapjes dat je alle vezels en een hoop vitaminen in het apparaat achterlaat.

de druiven, ... gooi je in de sapjesmachine want die kan je moeilijk in blender gooien en banaan, whey, brinta, .. e.d. met het sapje in de blender.. thé solution :D vezels en lekkere

heb je wel meer afwas naja ;)

on topic: 3 potten Total Body Solution gekocht bij Body en Fitshop :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog een Carl Deffner cocktailshaker van bijna 80 jaar oud, nog goedkoper dan de vorige.

Heb er nu wel weer genoeg, zal er geen verzameling van aanleggen zoals bij mijn objectieven :D

bwa voordeel van zo een dingen is dat ze hun waarde niet verliezen, eerder stijgen in waarde.. je objectieven zal dat minder het geval zijn, hoewel sommige limited editions weer wel maar ja meerderheid niet..

Als je deze shaker nog 20jaar houdt is hij wsl 25% meer waard.. of mss nog meer..

bwa voordeel van zo een dingen is dat ze hun waarde niet verliezen, eerder stijgen in waarde.. je objectieven zal dat minder het geval zijn, hoewel sommige limited editions weer wel maar ja meerderheid niet..

Als je deze shaker nog 20jaar houdt is hij wsl 25% meer waard.. of mss nog meer..

Die shakers zijn nu al 25% meer waard, weet dat ik er meer voor vang als ik ze verkoop aan een verzamelaar van Art-Deco artikelen. Maar eerst ga ik er wat lekkere cocktails mee shaken, verzilverd moet een aardig chill-effect kunnen geven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een Tamrac Velocity 10, kan ik mijn beide DSLR's meenemen uitgerust met 2 verschillende objectieven. Scheelt me weer objectieven wisselen onderweg.

Was wel weer eens toe aan een nieuwe DECT-telefoon.

http://www.warehouseexpress.com/web...rac-velocity/tamrac-velocity-10x-interior.jpg

http://www.warehouseexpress.com/web...s/tamrac-velocity/tamrac-velocity-10x-bag.jpg

Een Tamrac Velocity 10, kan ik mijn beide DSLR's meenemen uitgerust met 2 verschillende objectieven. Scheelt me weer objectieven wisselen onderweg.

http://ak.buy.com/db_assets/large_images/729/204781729.jpg

Was wel weer eens toe aan een nieuwe DECT-telefoon.

iets speciaals aan die telefoon buiten dat hij draadloos is? hoorde pas vriende iets zeggen over soort van skype telefoons die over het internet bellen maar ook vaste lijn hebbe ofiets.. is dat zo eentje?

245gbh0.jpg

(de lens, Canon 70-200 F4 L IS USM)

iets speciaals aan die telefoon buiten dat hij draadloos is? hoorde pas vriende iets zeggen over soort van skype telefoons die over het internet bellen maar ook vaste lijn hebbe ofiets.. is dat zo eentje?

Nee is verder vrij standaard eigenlijk, mijn oude telefoon dondert een beetje uit elkaar.

Skype telefoons zijn wel leuk maar ik Skype zelf nooit. Ken niemand met Skype :D

Je koopt wel veel EricR :P

:cool:

• Like
Waarderingen: Xto
Dat is een oude foto :roflol: Zijn er al weer 5 bij gekomen.

ziekelijk Eric!!! ik neem aan dat je wel een degelijk fotootje kan schieten :D

Terug
Naar boven