XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelijk een moederdagcadeau, mijn moeder spaart allerlei soorten pinguins. Kan ik die pinguin mooi gebruiken als ik daar een cocktail wil shaken.:D

Ralph%20Lauren%20Notorious.jpg

En mijn vriendin ook weer blij. Kan ik weer ongestoord wat objectieven er bij kopen.

http://www.marktplaats.nl/index.php...l/shop/productdetails?rotid=9381-95195-5908-6

Nog even voor een behoorlijk lage prijs te koop, is normaal gesproken veel duurder.

Laatst bewerkt:
Heb de spullen nog niet binnen, verwacht ze morgen of overmorgen.

Als ik de tijd kan vinden zal ik eens een review schrijven over de GW bomber jas.

Gister met kapotte voetbalschoenen van de training gestapt, tijd voor al weer een nieuw paar:rolleyes:.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn Battlefield badcompany 2 :-)

cr-sandisk-all-in-1.jpg

Een nieuwe cardreader, oude is kapotgegaan.

En nog een zwikkie DVD's en CD's via Amazon.

En misschien nog wel een objectief er bij. Deze 35mm krijgt een 9,7 op Pentaxforums. Waarschijnlijk iets te hoog maar die oude K-objectieven zijn over het algemeen wel uitzonderlijk goed gebouwd en optisch vergelijkbaar met primes in de range van 500 t/m 1000 euro.

http://www.pentaxforums.com/lensreviews/data/26/SMC_Pentax_35mm_F35.jpg[/MG]

En misschien nog wel een objectief er bij. Deze 35mm krijgt een 9,7 op Pentaxforums. Waarschijnlijk iets te hoog maar die oude K-objectieven zijn over het algemeen wel uitzonderlijk goed gebouwd en optisch vergelijkbaar met primes in de range van 500 t/m 1000 euro.[/QUOTE]

:fuu:

je blijft echt gaan :D mss moeten we eens naar guinnes world book of records belle? 'men met de grootste verzameling objectieven'

Van de week binnen gekregen :D

Staat in me slaapkamer die behoorlijk vol staat :) (Kamers vol proppen is leuk)

dat is een leuk stukje accessoires voor op je kamer :)

Barbarian powercage :heart: , veel plezier ermee.

:fuu:

je blijft echt gaan :D mss moeten we eens naar guinnes world book of records belle? 'men met de grootste verzameling objectieven'

Had toevalig gisteren contact met iemand die er nog een stuk meer heeft :D Die heeft er 45. Ik ga nu wel minderen met inslaan, kan de komende tijd goed vooruit met mijn arsenaal.

-albums-2010+toyota+prius++winter+grey+metallic-picture210-2010-toyota-prius-passenger-side-rear.jpg

Zojuist besteld, donkergrijs van buiten, lichtgrijs van binnen. Nu maar hopen dat het gaspedaal niet blijft hangen en de remmen het blijven doen ;)

Terug
Naar boven