XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ZXR 400 gekocht. 18k op de teller.

Hele goede keuze, ik ben ook Hardcore Kawa rijden, gefeliciteerd met de goede aankoop:)

Zonder begrenser kan je makkelijk rijden, word niet gecontroleerd. tenzij je een erg ongeluk VEROORZAAKT. Ik zelf was niet van plan een ongeluk te veroorzaken dus.... ik rij zonder, moet eigenlijk nog een jaar 25kw maar eenmaal zonder de begrenzer altijd zonder de begrenzer. Stuk fijner rijden dan het inhouden als je nou net even snel wil inhalen

en wat moest je er voor neer leggen? veel rijplezier

Hele goede keuze, ik ben ook Hardcore Kawa rijden, gefeliciteerd met de goede aankoop:)

Zonder begrenser kan je makkelijk rijden, word niet gecontroleerd. tenzij je een erg ongeluk VEROORZAAKT. Ik zelf was niet van plan een ongeluk te veroorzaken dus.... ik rij zonder, moet eigenlijk nog een jaar 25kw maar eenmaal zonder de begrenzer altijd zonder de begrenzer. Stuk fijner rijden dan het inhouden als je nou net even snel wil inhalen

en wat moest je er voor neer leggen? veel rijplezier

Begrenser blijft er bij mij nog even op, zo braaf ben ik wel. ^^
ZXR heeft mij een ruime 4k gekost.

Nieuwe schooltas :) ?

Morphy Richards stoomkoker

Philips juicer

Braun tandenborstel.

En nog 3 boeken via Amazon.uk, rest ook bij Amazon gekocht.

Zijn verdomme wel weer 3 of 4 objectieven die ik niet koop nu :mad: :D

die man heeft echt een gat in zijn hand :o

edit: eric wat denk je dat je kapitaal aan objectieven nu waard is?

Laatst bewerkt:
Geen auto scheelt behoorlijk natuurlijk en die objectievenverzameling is in totaal net zoveel waard als een goed L-objectief van Canon. Alleen kan ik nu dus kiezen uit 30 objectieven i.p.v 1.

In ieder geval ben ik wel benieuwd naar die stoomkoker, kan een hoop tijd schelen met het bereiden van maaltijden.

Laatst bewerkt:
Geen auto scheelt behoorlijk natuurlijk en die objectievenverzameling is in totaal net zoveel waard als een goed L-objectief van Canon. Alleen kan ik nu dus kiezen uit 30 objectieven i.p.v 1.

In ieder geval ben ik wel benieuwd naar die stoomkoker, kan een hoop tijd schelen met het bereiden van maaltijden.

de waarde in euro's ???

Haha daar gaat je status als rijke stinkerd.

-albums-2010+toyota+prius++winter+grey+metallic-picture210-2010-toyota-prius-passenger-side-rear.jpg

Zojuist besteld, donkergrijs van buiten, lichtgrijs van binnen. Nu maar hopen dat het gaspedaal niet blijft hangen en de remmen het blijven doen ;)

Toyota Prius, De enige auto waarbij een helm verplicht is...

:D

Ik ben dan ook maar een arme sloeber.:D

don't think so, jij weet gwn goed je geld te beheren denk ik..
Voor bepaalde dingen ben je bereid geld neer te tellen zoals bvb objectieven, andere zaken zal je dan weer op besparen zoals bvb auto
net zoals ik, je moet prioriteiten in je leven stellen
das slim met je geld omgaan ;)

1.5maand oud nu...

t7leef.jpg

don't think so, jij weet gwn goed je geld te beheren denk ik..
Voor bepaalde dingen ben je bereid geld neer te tellen zoals bvb objectieven, andere zaken zal je dan weer op besparen zoals bvb auto
net zoals ik, je moet prioriteiten in je leven stellen
das slim met je geld omgaan ;)
kontelikker!

[...]

Zo'n stomer daar krijg je nooit spijt van als het een goeie is (en degene die jij koos ziet er prima uit) :)

Vooral het feit dat je geen pan en vet meer nodig hebt om je vlees klaar te maken vond ik handig (voor jou minder relevant) maar gewoon relaxed dat je met iets anders bezig kan zijn terwijl je eten gaar wordt gestoomd. In de laatste minuten zet ik dan een pannetje op voor de saus en dan heb je in totaal niet meer dan 10 minuten gespendeerd aan eten maken inclusief afwas.

Terug
Naar boven