Foldinator
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 309
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 17%
Is het niet "kontenlikker" ?
Blijf een beetje achter met showen,
volgende maand nieuwe i7 rig

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet "kontenlikker" ?

erop zetten.

Hehe had dezelfde sony en nu ook iphone. Je wil daarna niets anders meer (mac gevoel zeg maar). Heb de mijne wel niet gejailbreaked (wat een woord) uit vrees voor problemen en had het niet echt nodig. Hoewel die tomtom wel interessant is natuurlijk (zeker gezien de prijs van de app).[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mn oude gsm was kapot.. (oude sony k800i 4jr oud ofzo)
dus nu deze ff gekocht tot ik een nieuwe mag bij mn abbo..
valt me niks tegen trouwens... ff Jailbreak (hacked software) erop
en kan ik makkenlijk onofficiëleerop zetten.
meteen ff tomtom dr op gezet.
aanbieding app is ook erg handig.. kun je in per supermarkt bekijken wat de aanbiedingen van de week zijn.. werkt makkenlijk als je aan shoppen bent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hehe had dezelfde sony en nu ook iphone. Je wil daarna niets anders meer (mac gevoel zeg maar). Heb de mijne wel niet gejailbreaked (wat een woord) uit vrees voor problemen en had het niet echt nodig. Hoewel die tomtom wel interessant is natuurlijk (zeker gezien de prijs van de app).

Ok, jailbreak is vrij easy.. vrees voor problemen hoef je niet bang voor te zijn... heb ook een paar keer de verkeerde firmware erop gezet.. daarna starte die niet meer op.. )als je de laaste (3.1.3) firmware op je iphone hebt is dat wat een gedoe om hem te jailbreaken..) je kunt altijd wel weer flashen met de "shift" truk in itunes. heb een goede handleiding gevonden voor een 3.1.3 (laatse iphone firmware). tomtom is idd erg goed..! stuur me maar pm als ik je moet helpen
Na heel wat maanden sparen eindelijk een nieuwe piano kunnen kopen, een Yamaha U3:
![]()
(Overigens niet mijn foto).
!

Na heel wat maanden sparen eindelijk een nieuwe piano kunnen kopen, een Yamaha U3:
![]()
(Overigens niet mijn foto).
Als het een cupra was, had je er dan ook de stickers afgetrokken?

Een Seat Ibiza Evo2 GT TDI 110PK
Met een mooie kilometerstand van 127.000km
[Link niet meer beschikbaar]
En gelijk maar even die stomme stickers eraf gehaald. Zit nu alleen nog even te twijfelen over de Evo2 sticker..
heb je foto's van die chevy ?
Ok, jailbreak is vrij easy.. vrees voor problemen hoef je niet bang voor te zijn... heb ook een paar keer de verkeerde firmware erop gezet.. daarna starte die niet meer op.. )als je de laaste (3.1.3) firmware op je iphone hebt is dat wat een gedoe om hem te jailbreaken..) je kunt altijd wel weer flashen met de "shift" truk in itunes. heb een goede handleiding gevonden voor een 3.1.3 (laatse iphone firmware). tomtom is idd erg goed..! stuur me maar pm als ik je moet helpen
![]()
en hoe kom je aan die software?
en ik heb gehoord dat bij de nieuwste ipod touch het erg moeilijk is om die software erop te krijgen? 
Nice, ik twijfel tussen deze of golf3.Een Seat Ibiza Evo2 GT TDI 110PK
Met een mooie kilometerstand van 127.000km
En gelijk maar even die stomme stickers eraf gehaald. Zit nu alleen nog even te twijfelen over de Evo2 sticker..

leuke wagen , maar damn !!!heb je foto's van die chevy ?
Precies ook mooie buurt om in te wonen![]()

Dan zou ik persoonlijk voor een Seat gaan, want een golf zijn of uitgeleefde mocro bakken, of sjonnies met petjes op bak

That ain't no chevy boy
Mijn oldtimer "Dodge W200"