Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mn oude gsm was kapot.. (oude sony k800i 4jr oud ofzo)
dus nu deze ff gekocht tot ik een nieuwe mag bij mn abbo..

valt me niks tegen trouwens... ff Jailbreak (hacked software) erop
en kan ik makkenlijk onofficiële:p erop zetten.
meteen ff tomtom dr op gezet.:cool:

aanbieding app is ook erg handig.. kun je in per supermarkt bekijken wat de aanbiedingen van de week zijn.. werkt makkenlijk als je aan shoppen bent:cool:

mn oude gsm was kapot.. (oude sony k800i 4jr oud ofzo)
dus nu deze ff gekocht tot ik een nieuwe mag bij mn abbo..

valt me niks tegen trouwens... ff Jailbreak (hacked software) erop
en kan ik makkenlijk onofficiële:p erop zetten.
meteen ff tomtom dr op gezet.:cool:

aanbieding app is ook erg handig.. kun je in per supermarkt bekijken wat de aanbiedingen van de week zijn.. werkt makkenlijk als je aan shoppen bent:cool:
Hehe had dezelfde sony en nu ook iphone. Je wil daarna niets anders meer (mac gevoel zeg maar). Heb de mijne wel niet gejailbreaked (wat een woord) uit vrees voor problemen en had het niet echt nodig. Hoewel die tomtom wel interessant is natuurlijk (zeker gezien de prijs van de app).

Na heel wat maanden sparen eindelijk een nieuwe piano kunnen kopen, een Yamaha U3:

2eyj12d.jpg

(Overigens niet mijn foto).

Hehe had dezelfde sony en nu ook iphone. Je wil daarna niets anders meer (mac gevoel zeg maar). Heb de mijne wel niet gejailbreaked (wat een woord) uit vrees voor problemen en had het niet echt nodig. Hoewel die tomtom wel interessant is natuurlijk (zeker gezien de prijs van de app).

:D:p Ok, jailbreak is vrij easy.. vrees voor problemen hoef je niet bang voor te zijn... heb ook een paar keer de verkeerde firmware erop gezet.. daarna starte die niet meer op.. )als je de laaste (3.1.3) firmware op je iphone hebt is dat wat een gedoe om hem te jailbreaken..) je kunt altijd wel weer flashen met de "shift" truk in itunes. heb een goede handleiding gevonden voor een 3.1.3 (laatse iphone firmware). tomtom is idd erg goed..! stuur me maar pm als ik je moet helpen;)

Laatst bewerkt:
Op aanraden van enkele members op dbb zoals zoutzak Mulholland Drive gekocht, samen met In Bruges en The Wrestler :clap::clap::clap:

Daarnaast ook nog een dvd van Frank Sinatra en Miles Davis en een cd van Prince:rocker:

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Na heel wat maanden sparen eindelijk een nieuwe piano kunnen kopen, een Yamaha U3:

2eyj12d.jpg

(Overigens niet mijn foto).

Nice, zou later ook nog graag een U3 hebben, of wie weet mss ooit een kleine vleugel. Heb nu maar een B3 ofzo van 121cm hoog.

**** it, ik zou geen objectieven meer kopen voorlopig maar wat ik nu voorbij zag komen kon ik niet laten liggen.

F_50mm_Lens.jpg

Pentax F f1.4, 1 van de hoogste MTF-scores ooit bij Photodo en vrij moeilijk te vinden. Een Brit met goede feedback op Ebay bood het objectief aan voor onder de 200 euro, de FA-versie gaat weg voor ca 250 euro en is qua waarden net even wat minder.

WTF ik met 3 50mm's moet weet ik ook niet, ik denk dat ik de M-versie maar ga verkopen.

Een Seat Ibiza Evo2 GT TDI 110PK
Met een mooie kilometerstand van 127.000km

En gelijk maar even die stomme stickers eraf gehaald. Zit nu alleen nog even te twijfelen over de Evo2 sticker..

Als het een cupra was, had je er dan ook de stickers afgetrokken?

[Link niet meer beschikbaar]

En gelijk maar even die stomme stickers eraf gehaald. Zit nu alleen nog even te twijfelen over de Evo2 sticker..

leuke wagen , maar damn !!! :eek: heb je foto's van die chevy ?

Precies ook mooie buurt om in te wonen ;)

:D:p Ok, jailbreak is vrij easy.. vrees voor problemen hoef je niet bang voor te zijn... heb ook een paar keer de verkeerde firmware erop gezet.. daarna starte die niet meer op.. )als je de laaste (3.1.3) firmware op je iphone hebt is dat wat een gedoe om hem te jailbreaken..) je kunt altijd wel weer flashen met de "shift" truk in itunes. heb een goede handleiding gevonden voor een 3.1.3 (laatse iphone firmware). tomtom is idd erg goed..! stuur me maar pm als ik je moet helpen;)

Op een Ipod Touch kan je dat ook zetten tog? wil ik misschien gaan halen dus vandaar :p en hoe kom je aan die software? :D en ik heb gehoord dat bij de nieuwste ipod touch het erg moeilijk is om die software erop te krijgen? ???

Nice, ik twijfel tussen deze of golf3.

Terug
Naar boven