Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

BP: 1400kg
SQ:3900kg
DL:4500kg

2400kilo, beestje heeft vroeger flink lopen bulken :D
5.2L V8 (Op gas, anders is het niet leuk qua zuipkosten)
gekieteld met een grotere 4bbl carb. 4bbl intake manifold, headers
Geen idee hoeveel PK, maar verwacht rond de 200pk ofzo..

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voltcraft IPC-1L ook wel bekend als La Crosse BC-700. Mijn sneloplader sloopt mijn batterijen meer dan dat die ze oplaadt. Met normale oplaadbare batterijen gaat het wel goed maar slow discharge batterijen worden gewoon te snel volgeramd door mijn huidige snellader.

mn oude gsm was kapot.. (oude sony k800i 4jr oud ofzo)
dus nu deze ff gekocht tot ik een nieuwe mag bij mn abbo..

valt me niks tegen trouwens... ff Jailbreak (hacked software) erop
en kan ik makkenlijk onofficiële:p erop zetten.
meteen ff tomtom dr op gezet.:cool:

aanbieding app is ook erg handig.. kun je in per supermarkt bekijken wat de aanbiedingen van de week zijn.. werkt makkenlijk als je aan shoppen bent:cool:

Navigon werkt veel beter op de iPhone en is ook veel mooier dan TomTom... FF downen dude!

5107PX9W1XL._SS500_.jpg

Helaas maar 14 DVD's uit de collectie maar voor net iets meer dan 10 euro inclusief verzenden mag ik niet klagen. Even weg gesniped op Ebay. Totale collectie is 24 DVD's en kost hier boven de 100 euro en in de UK ben je ook al snel 75 euro excl. verzending kwijt. Voor 14 DVD's zou je dus minimaal 40 a 50 euro kwijt zijn, leuk me dus wel een mooie aankoop.

5107PX9W1XL._SS500_.jpg

Helaas maar 14 DVD's uit de collectie maar voor net iets meer dan 10 euro inclusief verzenden mag ik niet klagen. Even weg gesniped op Ebay. Totale collectie is 24 DVD's en kost hier boven de 100 euro en in de UK ben je ook al snel 75 euro excl. verzending kwijt. Voor 14 DVD's zou je dus minimaal 40 a 50 euro kwijt zijn, leuk me dus wel een mooie aankoop.

Nice! David Attenborough maakt de meest prachtige documentaires. De serie Planet Earth, waarin Attenborough de voice-over doet is er 1 die ik absoluut nog in mijn bezit wil hebben!

4229944118_bf2ed98bf9.jpg

Miste gisteren een manual focus 28mm f3.5 en net nog een andere versie van dat objectief die met Buy it Now werd aangeboden. Zag daarna dit 24mm objectief dat op APS-C zich gedraagt als een klassieke 35mm en als bonus heeft dit objectief ook nog eens AF. Zou eigenlijk niks meer kopen deze maand maar ach er is een nieuwe maand begonnen :D

Een nieuw motief? :D Verder wel grappig, het is gewoon een ziekte. Ik ga deze maand maar eens afkicken en foto's schieten i.p.v. objectieven kopen. Heb nu toch wel een mooie verzameling die ik zo goed als overal voor kan gebruiken. Mis alleen nog een extreme wide angle maar daarvoor wacht ik rustig op de 8-16 van Sigma. Kan ik gelijk echt wide gaan.

hahaha

4229944118_bf2ed98bf9.jpg

Miste gisteren een manual focus 28mm f3.5 en net nog een andere versie van dat objectief die met Buy it Now werd aangeboden. Zag daarna dit 24mm objectief dat op APS-C zich gedraagt als een klassieke 35mm en als bonus heeft dit objectief ook nog eens AF. Zou eigenlijk niks meer kopen deze maand maar ach er is een nieuwe maand begonnen :D

ben toch ook wel benieuwd naar wat foto's van je.. aangezien ik hier bij de hele collectie van "Joop van Tellingen" al heb voorbij zien komen:eek::D

Correctie :D

qysork.jpg

@EricR,

Heb jij misschien iets te compenseren met al die lenzen die jij aanschaft? ? ? :p

Een nieuw motief? :D Verder wel grappig, het is gewoon een ziekte. Ik ga deze maand maar eens afkicken en foto's schieten i.p.v. objectieven kopen. Heb nu toch wel een mooie verzameling die ik zo goed als overal voor kan gebruiken. Mis alleen nog een extreme wide angle maar daarvoor wacht ik rustig op de 8-16 van Sigma. Kan ik gelijk echt wide gaan.

trek jij eigenlijk ook foto's of koop je alleen van die dingen om ze dan uit te stallen in een kastje ofzo?

Maar dan grijs met groene letters! BOTS

en nog zoiets/eentje :
I_124246297_00_20090826.jpg

**** yeah

Terug
Naar boven