Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik ben al aan het verkopen geslagen :D Ga denk ik nog wel even serieus ruimen in de verzameling, maar tegelijkertijd om de markt niet te overspoelen :roflol:

Haha ja je hebt een significant deel van de globale antieke lenzen voorraad in je bezit. Op hoeveel staat de teller nu?

Haha ja je hebt een significant deel van de globale antieke lenzen voorraad in je bezit. Op hoeveel staat de teller nu?

Net boven de 30 volgens mij maar dat gaat naar 20 denk ik. De Adaptalls gaan niet weg maar de overlap in sommige ranges houdt in dat ik alleen nog plek wil overhouden voor de echt schaarse objectieven of degene die zich kunnen meten met de huidige topobjectieven

-- Pentax

Pentax SMC Takumar 55mm f1.8 verkoop
Pentax K SMC 135mm f2.5 (1 van mijn scherpste objectieven)
Pentax K 200mm f4 (koopje met deuken)
Pentax K 35mm f3.5
Pentax M 50mm f1.7 verkoop
Pentax M 80-200 f4.5 mogelijk verkoop
Pentax M 35-70 f2.8-3.5 mogelijk verkoop
Pentax A 50mm f1.7 verkoop
Pentax A 35-105 f3.5
Pentax F 50mm f1.4
Pentax F 70-210mm f4.5-5.6
Pentax F 100-300 f4.7-5.8
Pentax FA 28-70 f4 AL
Pentax DA 16-45 f4

-- diversen

Carl Zeiss Jena 135mm M42
Tamron 90mm f2.8 Di macro
Spiratone 135mm f2.8 t-mount verkoop
Hoya 135mm f2.8 (onbekend maar goed scherp en goed contrast) verkoop
Hoya 200mm f3.5 (zelfde als de 135mm Hoya) verkoop
Kiron 28mm f2 mogelijk verkoop
Vivitar Series 1 70-210mm f3.5 m42 (schaars in deze mount) verkoop
Tamron SP f-system teleconverter 2x (7 elements)
Sigma AF Super Wide 24mm f2.8

Kom ik uit op 20 (Adaptall meegerekend) aan te houden objectieven maar daar komen dan nog 2 net aangeschafte objectieven bij.

:)

Club 3D HD4850 - Grafische adapter - Radeon HD 4850 - PCI Express 2.0 x16 - 1 GB GDDR3

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OCZ StealthXStream - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.2/ EPS12V - 115/230 Volt wisselstroom V - 600 Wat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom nu nog een 4850 terwijl de nieuwe generatie kaarten al uit is? Of gewoon prijsbewust ingeslagen? Prima kaart verder natuurlijk maar een 5750 is wat zuiniger en in veel gevallen net iets sneller.

en had dan sowieso een silent genomen ;)

Net boven de 30 volgens mij maar dat gaat naar 20 denk ik. De Adaptalls gaan niet weg maar de overlap in sommige ranges houdt in dat ik alleen nog plek wil overhouden voor de echt schaarse objectieven of degene die zich kunnen meten met de huidige topobjectieven

-- Pentax

Pentax SMC Takumar 55mm f1.8 verkoop
Pentax K SMC 135mm f2.5 (1 van mijn scherpste objectieven)
Pentax K 200mm f4 (koopje met deuken)
Pentax K 35mm f3.5
Pentax M 50mm f1.7 verkoop
Pentax M 80-200 f4.5 mogelijk verkoop
Pentax M 35-70 f2.8-3.5 mogelijk verkoop
Pentax A 50mm f1.7 verkoop
Pentax A 35-105 f3.5
Pentax F 50mm f1.4
Pentax F 70-210mm f4.5-5.6
Pentax F 100-300 f4.7-5.8
Pentax FA 28-70 f4 AL
Pentax DA 16-45 f4

-- diversen

Carl Zeiss Jena 135mm M42
Tamron 90mm f2.8 Di macro
Spiratone 135mm f2.8 t-mount verkoop
Hoya 135mm f2.8 (onbekend maar goed scherp en goed contrast) verkoop
Hoya 200mm f3.5 (zelfde als de 135mm Hoya) verkoop
Kiron 28mm f2 mogelijk verkoop
Vivitar Series 1 70-210mm f3.5 m42 (schaars in deze mount) verkoop
Tamron SP f-system teleconverter 2x (7 elements)
Sigma AF Super Wide 24mm f2.8

Kom ik uit op 20 (Adaptall meegerekend) aan te houden objectieven maar daar komen dan nog 2 net aangeschafte objectieven bij.

Aanzienlijk meer dan de 3 lenzen die ik nu heb:
- 17-40 F4 L
- 50 F1.8
- 70-200 F4 L

Ook heb ik momenteel een 24-70 2.8 L te leen van een vriend om te kijken of dat was is. Is met die prijzen wel de moeite waard om dat zeker te weten. :p

Aanzienlijk meer dan de 3 lenzen die ik nu heb:
- 17-40 F4 L
- 50 F1.8
- 70-200 F4 L

Ook heb ik momenteel een 24-70 2.8 L te leen van een vriend om te kijken of dat was is. Is met die prijzen wel de moeite waard om dat zeker te weten. :p

Je hebt in feite natuurlijk ook niet meer nodig maar ik werk graag met primes.

Je hebt in feite natuurlijk ook niet meer nodig maar ik werk graag met primes.

Ik werk in principe ook liever met primes. Zit ook nog steeds te twijfelen welke richting ik op wil. Het feit dat je zoveel moet wisselen ervaar ik namelijk wel als een heel groot nadeel.

Waarom nu nog een 4850 terwijl de nieuwe generatie kaarten al uit is? Of gewoon prijsbewust ingeslagen? Prima kaart verder natuurlijk maar een 5750 is wat zuiniger en in veel gevallen net iets sneller.

Heb er me er eigenlijk zo heel erg in verdiept en dit was een koopje samen.
Ik kan nu bijvoorbeeld in masseffect 2 alles op maximaal zetten, ben tevreden zo :) En draait nu zoals het hoort....no lag of whatever.

Gekocht bij Azerty, samen 160euro.
57 euro voor de voeding en 102 voor de kaart.

En als Diablo III ook soepel loopt straks dan kan ik weer ff vooruit., systeemeisen zijn nog niet vrij gegeven zover ik weet.

Kan Starcraft II wel op full draaien (vraagt ook niet zoveel) speel nu de beta.

en had dan sowieso een silent genomen ;)

Had wel wat stiller gemogen idd, dacht eigenlijk dat het de voeding was maar aangezien die stealthstream heet zal het wel de videokaart zijn die ik soms hoor. :D

Edit: had idd beter 135,76 uit kunnen geven voor de 5750....to late now.
Maar aan die buizen te zien, vraag ik me af of dat ding wel in mijn pc kan.

http://azerty.nl/0-970-250777/club-3d-hd5750-grafische-ada.html

Laatst bewerkt:
Ik werk in principe ook liever met primes. Zit ook nog steeds te twijfelen welke richting ik op wil. Het feit dat je zoveel moet wisselen ervaar ik namelijk wel als een heel groot nadeel.

Daarom heb ik ook twee bodies :D Maar goed dat is bij APS-C goedkoper dan bij FF.

Ik ga tegenwoordig op stap met een zoom en een prime of twee verschillende primes die aan de twee bodies hangen. Maar zelfs dan wissel ik nog wel eens van objectief, alleen een stuk minder.

ik heb net het boek " KRACHTTRAINING een anatomische benadering" gekocht, een herziene en uitgebreide editie.

Sigma_10-20mm-001.jpg

:(

Het was mijn andere ik die dit gekocht heeft.

:roflol:
waarvoor zijn al die lenzen eigenlijk goed voor?

:roflol:
waarvoor zijn al die lenzen eigenlijk goed voor?

Weet ik veel :( Must buy lenses, must buy lenses!

Maar serieus, ik wil gewoon een goed arsenaal aan objectieven aanleggen en dan kan je maar beter toeslaan als iets relatief goedkoop voorbij komt.

Staat ook nog een flitser op het lijstje die waarschijnlijk aan mij verkocht gaat worden en heb nog 1 Ebay-object in de lijst staan. Daarna is het echt mooi geweest.

Maar serieus, ik wil gewoon een goed arsenaal aan objectieven aanleggen en dan kan je maar beter toeslaan als iets relatief goedkoop voorbij komt.

Staat ook nog een flitser op het lijstje die waarschijnlijk aan mij verkocht gaat worden en heb nog 1 Ebay-object in de lijst staan. Daarna is het echt mooi geweest.

je hebt nog steeds geen antwoord op zijn vraag gegeven :)

Hoeveel lenzen heb je nu? En hoeveel heb je er meer dan 2x gebruikt in het laatste jaar :P ?

je hebt nog steeds geen antwoord op zijn vraag gegeven :)

Ik gaf aan dat ik een goed arsenaal aan objectieven wil hebben. Ben overigens wel met de verkoop gestart van objectieven die zorgen voor teveel overlap.

Hoeveel lenzen heb je nu? En hoeveel heb je er meer dan 2x gebruikt in het laatste jaar :P ?

Iets meer dan 30 en het plan is om naar 20 te gaan. Op enkele objectieven na alle objectieven minimaal een stuk of 10 keer gebruikt. Maar dan blijven ze wel vaak op de plank liggen, die gaan dus de verkoop in.

Ik gaf aan dat ik een goed arsenaal aan objectieven wil hebben. Ben overigens wel met de verkoop gestart van objectieven die zorgen voor teveel overlap.

hij vraag waar al die objectieven goed voor zijn. niet waarom je al die objectieven hebt.

Terug
Naar boven