MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mijn eerste ebay aankoop ooit ....

9qh8bq.jpg

*sniff* .. welkom in de 21e eeuw.

En het is?

zo te zien zijn het een paar geschakelde ledjes..... dat denk ik tenminste

461473855_6d56611b84.jpg

Als ik nu maar niet wordt opgepakt omdat ik met een Uzikolf plus objectief ga rondlopen :D

Een Zenit Photosniper, meer een verzamelaarsobject maar het objectief dat er op geplaatst is kan wel goed gebruikt worden voor fotografie. Denk dat ik maar niet ga rondlopen met de hele uitrusting.

(weet niet of je erg breed bent)
maar zie je al lopen,een nek als een stier en dan zo'n kaki bodywarmertje met allemaal zakken erop,een riem met allemaal verschillende lensen,zo'n vissershoedje een foute zonnebril en dan dat fotogeweer!

(weet niet of je erg breed bent)
maar zie je al lopen,een nek als een stier en dan zo'n kaki bodywarmertje met allemaal zakken erop,een riem met allemaal verschillende lensen,zo'n vissershoedje een foute zonnebril en dan dat fotogeweer!

:D Zo breed ben ik niet en een bodywarmer heb ik al niet meer sinds de jaren 80. Dat vissershoedje moet ik maar eens over nadenken, past wel bij die sniper. Goede kans dat je dan gelijk 4 arrestatiewagens om je heen hebt staan.

6gwsg7.jpg

Mijn eerste ipod, eerst luisterde ik muziek op mijn gsm, maar ik vind dit niet echt handig dus maar eentje gekocht.

.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Flesje Zaranoff. Helemaal niet zo chemisch van smaak als zijn medebroeders en een fles kan je goed op jezelf drinken. Ga me vnv helemaal van de wereld zuipen...

.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Flesje Zaranoff. Helemaal niet zo chemisch van smaak als zijn medebroeders en een fles kan je goed op jezelf drinken. Ga me vnv helemaal van de wereld zuipen...

6,5 euro in de delhaize. Wat een aankoop :D

Vodka is voor mannen!
Ik zit nu aan de Hooghoudt Vodka, normaal stoli maar fincanciële crisis raakt ook mij.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

naturel:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is sterker dan mij :( Must buy lenses, de stemmen, de stemmen.

Maar goed, ook 1 objectief verkocht en nog 2 op de nominatie om in de verkoop te gaan. Ga wel wat uitdunnen qua verzameling, overlap van amper tot niet gebruikte objectieven mag weg.

Hahaha dit begint echt ernstig te worden Eric. :D

Terug
Naar boven