AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Sigma_10-20mm-001.jpg

:(

Het was mijn andere ik die dit gekocht heeft.
Loopt uit de hand, kappen nu :D

Wel een mooi exemplaar dit :)

EMINENT EM7080 Netwerkmultimedia-speler. Ideaal voor het afspelen van; AVI, WMV, MPEG1, MPEG2, MPEG4, ISO, IFO, DIVX, XVID, WMV9, WMV9 HD, MOV, MKV bestanden.

l.jpg

Geweldig apparaat. Kan nu rechtstreeks bestanden downloaden en hoef mijn laptop daarvoor niet meer te gebruiken. Hij repareert en verwijderd automatisch ook de binnenkomende bestanden zodra de film is uitgepakt. Heb 1000GB erbij gekocht zodat ik niet om de minuut de harde schijf hoef te verschonen. Je kunt ook op Youtube, FlickR en het weerkanaal. Hij wordt ook in mijn thuisnetwerk weergegeven en is vanaf alle computers te benaderen.

Het kostte wel een paar honderd euro maar dan heb je ook wat. :)

Tevreden koper. 9/10

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh shit :o :roflol:

Maar goed, voor de prijs van wat normaal gesproken 1 objectief waard is nu dus 4 objectieven. De M 100mm is ongeveer 90 a 100 euro waard en de K 35mm is ook 70 a 80 euro waard. Betaalde bij elkaar net wat 1 objectief waard is.

Jij domineert echt dit topic hè, Eric :o?

Oh shit :o :roflol:

Maar goed, voor de prijs van wat normaal gesproken 1 objectief waard is nu dus 4 objectieven. De M 100mm is ongeveer 90 a 100 euro waard en de K 35mm is ook 70 a 80 euro waard. Betaalde bij elkaar net wat 1 objectief waard is.

Maar zulke deals moet je ook niet laten liggen ;).

heb juist hetzelfde gekocht seh :d

Mooie mijlpaal dus. Hou verdomme in mijn eentje de economie op peil lijkt het.

HUP HOLLAND HUP

Lijken op goedkope 2-euro slippers maar dat zijn ze niet:D. Lopen verdomd lekker. Lekker Lopen krijgt een nieuwe betekenis met deze slippers. Heerlijk rubber wat zich naar je voet vormt.

HUP HOLLAND HUP

Lijken op goedkope 2-euro slippers maar dat zijn ze niet:D. Lopen verdomd lekker. Lekker Lopen krijgt een nieuwe betekenis met deze slippers. Heerlijk rubber wat zich naar je voet vormt.

ik heb ook iets van rubber wat heerlijk naar je vormt :eyebrow:

:jk:

HUP HOLLAND HUP

Maat 39? Zeker een foto van internet

Met 3400 euro was het echt een koopje

HUP HOLLAND HUP

Havaianas lopen inderdaad meesterlijk. Ik dacht altijd slippers zijn slippers, maar daar ben ik van terug gekomen :) BTW, In Brazilië, waar ze gemaakt worden, kosten ze ook maar 2 euro :D

Vanmiddag besteld:

squatschoenen?

Terug
Naar boven