Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Tis een penis koker. En eentje extra om gezellig samen met je maatje te penis kokeren.

ipod 32gb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 van mn betere aankopen van de laatste jaren.

Heeft ErickR geen geld meer?:scratch:

In aantocht, een volledige camera-uitrusting. Meeste overigens om weer door te verkopen, de complete prijs is laag genoeg om er wat leuks aan over te houden zonder dat het me wat kost.

ik ben eindelijk gezwicht

apple-iphone-3g-01.jpg

Pentax K20D + Grip
Pentax AF360FGZ flitser
Sigma 105mm macro
Sigma 10-20mm
Tamron 18-200
Tokina 70-210
Kitlens
Diverse filters
Rugtas

Topdeal, ga een gedeelte verkopen zodat ik de flitser, macro objectief en grip gratis heb. Verdien er zelfs nog op bij gangbare marktprijzen.

Pentax K20D + Grip
Pentax AF360FGZ flitser
Sigma 105mm macro
Sigma 10-20mm
Tamron 18-200
Tokina 70-210
Kitlens
Diverse filters
Rugtas

Topdeal, ga een gedeelte verkopen zodat ik de flitser, macro objectief en grip gratis heb. Verdien er zelfs nog op bij gangbare marktprijzen.

:nowai::p:D

mooie wallpaper voor je....:p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik had een htc maar vind deze iphone stukken beter toch wel. dacht ook eerst **** die iphone lovers, maar moet toegeven dat de iphone gewoon beter is

Met HTC kan je toch veel meer spelen? Je hebt er windows op, dus de uitbreidingen zijn toch oneindig?
Ik denk dat we in de toekomst mogen uitzien naar Samsung die toch ook wat interessante modellen op de markt brengt/zal brengen.

ik had een htc maar vind deze iphone stukken beter toch wel. dacht ook eerst **** die iphone lovers, maar moet toegeven dat de iphone gewoon beter is

Je kan die vorige htc toestellen echt niet vergelijken met de htc desire, een wereld van verschil.

Met HTC kan je toch veel meer spelen? Je hebt er windows op, dus de uitbreidingen zijn toch oneindig?
Ik denk dat we in de toekomst mogen uitzien naar Samsung die toch ook wat interessante modellen op de markt brengt/zal brengen.

zit android op tegenwoordig, wat een stuk beter is imo.

Die nieuwe sony ericsson X10 is trouwens ook een super smartphone.

Terug
Naar boven