Foldinator
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 309
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 17%
Wat een vreemde verrekijker ?!@
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een vreemde verrekijker ?!@
Tis een penis koker. En eentje extra om gezellig samen met je maatje te penis kokeren.
!!!
Ik loop bij de RIAGG voor mijn verslaving. Ben wel even uitgekocht eigenlijk, misschien over een paar maanden weer een spending spree.Ik loop bij de RIAGG voor mijn verslaving. Ben wel even uitgekocht eigenlijk, misschien over een paar maanden weer een spending spree.
Pentax K20D + Grip
Pentax AF360FGZ flitser
Sigma 105mm macro
Sigma 10-20mm
Tamron 18-200
Tokina 70-210
Kitlens
Diverse filters
Rugtas
Topdeal, ga een gedeelte verkopen zodat ik de flitser, macro objectief en grip gratis heb. Verdien er zelfs nog op bij gangbare marktprijzen.

ik had een htc maar vind deze iphone stukken beter toch wel. dacht ook eerst **** die iphone lovers, maar moet toegeven dat de iphone gewoon beter is
ik had een htc maar vind deze iphone stukken beter toch wel. dacht ook eerst **** die iphone lovers, maar moet toegeven dat de iphone gewoon beter is
Met HTC kan je toch veel meer spelen? Je hebt er windows op, dus de uitbreidingen zijn toch oneindig?
Ik denk dat we in de toekomst mogen uitzien naar Samsung die toch ook wat interessante modellen op de markt brengt/zal brengen.