AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wanneer komt de nieuwe iPhone uit?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gisteren binnen gekregen, mis nog het een en ander (ezstang, 200cm stang, DBstangen), komt morgen aan :D

hahah ik train nu nog tot juni of juli in me gym. maar mijn nieuwe gym is altijd open, geen regels, mijn muziek... word alleen wel afzien in de winter :o

wel lekker powercage squats doen. kijk ik echt naar uit. daar moest ik vanaf de incline bench squatten....

Mediaspeler.
Voor HD films te kijken op de tv en youtube etc...Is fullhd en zit 500gb hardeschijf in en N draadloos.

Dat is toch zo'n ding zodat je dingen van de computer kan afspelen op de tv? wat kost zoiets nou eigenlijk, ben ook opzoek naar zoiets:)

veel pcs hebben toch ook een hdmi uitgang ofzo iets???
of is dat wat anders

veel pcs hebben toch ook een hdmi uitgang ofzo iets???
of is dat wat anders

HDMI is niet standaard op een pc, meestal heb je wel losse dvi naar hdmi stekkers. Maar mijn pc bij de tv zetten iedere keer is niet zo'n goede oplossing ;) En zelf een htpc bouwen voor bij de tv kom je al snel op 4-500 euro.

Voor in me homegym :D (lees: kamert)

z4_1.jpg

plus 24-bit geluidskaart

En voor de haters die beweren dat de z-2300 veeel beter is...die heb ik al :D

EZ 120cm

Straight glad 200cm

2x DBstang 40cm

mooie dildos

Pentax K20D + Grip
Pentax AF360FGZ flitser
Sigma 105mm macro
Sigma 10-20mm
Tamron 18-200
Tokina 70-210
Kitlens
Diverse filters
Rugtas

Topdeal, ga een gedeelte verkopen zodat ik de flitser, macro objectief en grip gratis heb. Verdien er zelfs nog op bij gangbare marktprijzen.

En alles wat ik wilde verkopen inmiddels ook verkocht, dat zijn de deals. Voor meer dan 800 euro aan items gratis binnen gehaald, tweedehands ook minimaal nog 500 euro waard.

En alles wat ik wilde verkopen inmiddels ook verkocht, dat zijn de deals. Voor meer dan 800 euro aan items gratis binnen gehaald, tweedehands ook minimaal nog 500 euro waard.

nice :thumbs: kan je wel centjes mee bijverdienen lijkt zo :)
zo kan je je dure hobby toch wat financieren :D

968272_hi?$270x406$.jpg

T-shirt gekocht. Zit trouwens nog ****ing lekker ook!

Voor in me homegym :D (lees: kamert)

plus 24-bit geluidskaart

En voor de haters die beweren dat de z-2300 veeel beter is...die heb ik al :D

zo'n usb geluidskaart, scheelt dat echt iets tegenover de standaard mobo?

zo'n usb geluidskaart, scheelt dat echt iets tegenover de standaard mobo?

In me laptop sowieso, daar zit een prut kaart in. Het hangt er denk ik vanaf wat voor geluidskaart jij in je computer hebt zitten. Ga sowieso niet voor minder dan 24-bit.
Je moet er wel wat voor neer leggen als je een degelijke USB geluidskaart wilt hebben. Trust en Sweex kan je beter links laten liggen ;)

Terug
Naar boven