- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik ook nog eens moeten kopen. Enkel k*t dat ze zo duur zijn.
niet dat ik zo rijk ben, heb enkel een dure smaak voor mijn doen.100 pleurie vond ik nog wel meevallenniet dat ik zo rijk ben, heb enkel een dure smaak voor mijn doen.
Zojuist gehaald, de Ducatti versie:Oakley Fives Squared
Ga ik me morgen halen, winkels zijn vandaag dicht -.-
Zojuist gehaald, de Ducatti versie:
http://images.bidorbuy.co.za/user_images/125/727125_090628112829_oakley_ducati.jpg
Zou ik ook nog eens moeten kopen. Enkel k*t dat ze zo duur zijn.
zijn jullie bereid 100 euro uit te geven aan een homofiele schoen?
wtfzijn jullie bereid 100 euro uit te geven aan een homofiele schoen?
epic![]()
Niet echt gekocht maar een nacht in het CitizenM hotel bij Schiphol. Heb een vroege vlucht en geen zin om te gaan jagen om vier 's ochtends om op tijd op Schiphol te komen.
Uitgeroepen tot meest trendy hotel ter wereld.
![]()
Niet echt gekocht maar een nacht in het CitizenM hotel bij Schiphol. Heb een vroege vlucht en geen zin om te gaan jagen om vier 's ochtends om op tijd op Schiphol te komen.
Uitgeroepen tot meest trendy hotel ter wereld.
De gewone kost 95 ongeveer, de ducatti koste mij 115Mooie bril gast! Ikzelf heb een rayban maar zit er ook over na te denken een oakley aan te gaan schaffen. Die ducati versie is duurder als de "gewone" zeg maar hè?!
japan, nieuwe objectieven scoren
Best goedkoop eigenlijk, € 69,- via de site zelf. Op Booking.com was het duurder dan op de site zelf, alleen moest ik nu wel direct betalen.
@Pat21, ik ga naar Madeira. Mijn objectieven testen in de natuur.
ik wist het...![]()
waneer kunnen we de foto reportage verwachten??