AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

dacht dat de download limiet ging verdwijnen in belgie? of bij enkele providers ofzo?

idd oldskool.. verhaal stelt vaak niet een ruk voor.. maar wel leuk om ff tussendoor te kijken..

wist trouwens niet dat er ook 2 macgyver films waren.. die zitten er ook bij..

gaan geruchten over een nieuwe macgyver film... weet niet maar het film id bij een oude serie word vaak niks..
zoiezo iedereen is de "oude cast" gewend.. nobody can top that... idem bij Miami Vice.. A-team film is toch ook anders zonder de orginele cast.. (i know peppard is dood)

Laatst bewerkt:
dacht dat de download limiet ging verdwijnen in belgie? of bij enkele providers ofzo?

Vanaf juli zijn er enkele abonnementen die zonder download limiet werken. Het gewone abonnement, lees: de meest gekozen, geeft een opgetrokken download limiet van 80 gig per maand. Deze is op dit moment slechts 30 gig.

Ik heb het wel over Telenet.

idd oldskool.. verhaal stelt vaak niet een ruk voor.. maar wel leuk om ff tussendoor te kijken..

wist trouwens niet dat er ook 2 macgyver films waren.. die zitten er ook bij..

gaan geruchten over een nieuwe macgyver film... weet niet maar het film id bij een oude serie word vaak niks..
zoiezo iedereen is de "oude cast" gewend.. nobody can top that... idem bij Miami Vice.. A-team film is toch ook anders zonder de orginele cast.. (i know peppard is dood)

je moet maar is MacGruber opzoeken, is een SNL spoof van MacGyver waarin Dean Anderson ook eens een rolletje had, en daar komt nu een langspeelfilm van uit

http://www.imdb.com/title/tt1470023/

macgyver : "braver then most ,smarter then the rest " :roflol:
srry hoor flash maar wtf man?? mcgyver.......

macgyver : "braver then most ,smarter then the rest " :roflol:
srry hoor flash maar wtf man?? mcgyver.......

jeugdsentiment man..:p

blijft geinig om toe zien hoe die van een wcrol,elastiek en een oude fietsband een tank kan bouwen:p

zelfde met miami vice.. ook leuk om te kijken... series van vandaag de dag vind ik weinig aan.. op ncis na dan.. buitendat je kunt ook niet alles gaan volgen... kijk het alleen op dvd...;) tv kijk ik bijna nooit..

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

je moet maar is MacGruber opzoeken, is een SNL spoof van MacGyver waarin Dean Anderson ook eens een rolletje had, en daar komt nu een langspeelfilm van uit

http://www.imdb.com/title/tt1470023/

ja ken hem... maar van macgyver zelf waren nu ook geruchten nu macgruber een suc6 is/was.. macgruber vind ik zelf wat overdreven..(heb alleen de trailer gezien)

ja,vroeger toen ik klein was keek ik er ook wel eens naar maar om daar nu nog naar te kijken ,en ze dan ook nog allemaal af te halen vind ik beetje te ,maarja ieder zijn ding natuurlijk

ja,vroeger toen ik klein was keek ik er ook wel eens naar maar om daar nu nog naar te kijken ,en ze dan ook nog allemaal af te halen vind ik beetje te ,maarja ieder zijn ding natuurlijk

ach ja.. zoveel werk is het ook nie..;) zal maar geen foto maken van mn film collectie dan:o:D

Heb de iPad alweer een paar weken.
Ben apple fanboy en een gadget harry... dus tja.

82c7280548e7de86331cbeddd35deb54_view.jpg

bevalt ie?

beter wachten op de iphone die deze maand uitkomt :D

Heb een ook een iPhone (1G en 3G), en zal de 4G ook nemen (contract is dan mooi afgelopen)
En ja, hij bevalt heel erg goed.

En waarom is het een onding?
Ooit wel eens in je handen gehad en er wat mee gedaan?

Ieder zijn ding in ieder geval ;)

Heb een ook een iPhone (1G en 3G), en zal de 4G ook nemen (contract is dan mooi afgelopen)
En ja, hij bevalt heel erg goed.

En waarom is het een onding?
Ooit wel eens in je handen gehad en er wat mee gedaan?

Ieder zijn ding in ieder geval ;)
haha nee nog nooit een gezien ik ben gewoon een anti gadgets iemand:D

Laatst bewerkt:
wat is de grootste reden dat je die ipad hebt gekocht/waar gebruik je hem voor?

lijkt me ook wel een aardig ding.. maar moet wel zn nut hebben..

Terug
Naar boven