Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Geen computer troep maar wat "supplementen">"supplementen">"supplementen">"supplementen">"supplementen">supps :D

Had net de UnleashV3 van XXL binnen,
de stacker4/no beta (isostar) had ik vanmorgen gehaalt bij mijn vaste "supplementen">"supplementen">"supplementen">"supplementen">supps winkel in beverwijk, kreeg aardig wat korting vandaar....

30t6n8x.jpg

Een nieuwe horloge
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt een super ding:D

ik zit al zo lang te twijfelen over een iphone maar deze zomer komt apple met een nieuwe updaten en dan kijken of het realistisch is

Best goedkoop eigenlijk, € 69,- via de site zelf. Op Booking.com was het duurder dan op de site zelf, alleen moest ik nu wel direct betalen.

@Pat21, ik ga naar Madeira. Mijn objectieven testen in de natuur.

Madeira? Is dat eiland een beetje opgeknapt na al dat natuurgeweld afgelopen winter? Het halve eiland was toch weggespoeld?

Madeira? Is dat eiland een beetje opgeknapt na al dat natuurgeweld afgelopen winter? Het halve eiland was toch weggespoeld?

Was binnen een week al zo goed als opgeruimd, alleen zijn er wel levada's die nog gesloten zijn.

Kans op overstromingen in de zomer is in ieder geval laag en anders zit ik wel veilig op de 6de etage :D

Was binnen een week al zo goed als opgeruimd, alleen zijn er wel levada's die nog gesloten zijn.

Kans op overstromingen in de zomer is in ieder geval laag en anders zit ik wel veilig op de 6de etage :D

Dan moet dat wel goed zitten. Anders kan je wellicht nog mooie plaatjes schieten :D

Betwijfel het ten zeerste, tijd voor chiptuning vrind ;)

Jou auto:
Prestaties
Topsnelheid 235 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 7,3 s

golf V gti:
Prestaties
Topsnelheid 235 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 7,2 s

Dus gewoon netjes naast elkaar blijven rijden :p

:D dat werd me afgeraden, aangezien hij al 164K zonder chiptuning gereden heeft :)

:D dat werd me afgeraden, aangezien hij al 164K zonder chiptuning gereden heeft :)

Door wie, die volvo motorblokken zijn bijna onverwoestbaar joh, en met 164k op de klok zit je turbo er sowieso een x aan te komen. Gewoon brullen met die spullen :p

Eindelijk eits gekocht

Tickets voor alex agnew

Terug
Naar boven