Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

idd daarom mijn vraag ook...

500+ euri of wat dat ding ook maar kost vind ik te veel voor alleen een gadget gehalte...

in mijn ogen is het een gedowngrade laptop: het is minder krachtig, kan minder, zit geen toetsenbord op en kan niks meer dan een ordinaire notebook die je tegenwoordig ook al voor 400€ kan kopen

Het is een statussymbool, kijk mij ik heb een IPAD!!

Weer een upgrade aan mn hobby brik, meteen 15mm omlaag die meuk :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dikke Koni's mijn vriend had ze vorige week ook binnen. maar dan voor de Manta.

Zijn erg goede dempers

Laatst bewerkt:
de kleur ervan past alleszins bij de kleur van je auto :rolleyes:

@invorm :mooie auto,spijtig dat het geen driedeurs is.Ik snap niet waarom mensen geen driedeurs nemen ipv 5 als ze n sportieve auto willen, tis beterkoop en veel sportiever .Tenzij je n gezin hebt met kinderen dan is het beter om n 5deurs te nemen.

Laatst bewerkt:
@invorm :mooie auto,spijtig dat het geen driedeurs is.Ik snap niet waarom mensen geen driedeurs nemen ipv 5 als ze n sportieve auto willen, tis beterkoop en veel sportiever .Tenzij je n gezin hebt met kinderen dan is het beter om n 5deurs te nemen.

Laat eens een Seat Leon van dat model in 3-deurs zien dan :)

Leon3drs.jpg

Juist. Deze bestaat helaas niet als 3-deurs maar ik vind de Leon persoonlijk nog altijd mooier als een 3-deurs Golf 4, om er zomaar 1 te noemen.

De Seat Leon 3-Deurs bestaat zeker.Mischien zegt Seat Leon Coupe je wat. Dat is de 3 deurs

Laatst bewerkt:
Zeker, wegligging is nu echt wreed. Lekker hoeken met dat ding. jij ook veel plezier ermee :)

Ik heb op dit moment geen Manta, die Koni's zijn van een maat van mij.
Maar aangezien ik bij een Opel garage werk, weet ik hoe fijn Koni's rijden. super dingen.

Ik rij zelf een Kawasaki Ninja ZX6R:D

Laatst bewerkt:
Ik heb op dit moment geen Manta, die Koni's zijn van een maat van mij.
Maar aangezien ik bij een Opel garage werk, weet ik hoe fijn Koni's rijden. super dingen.

Ik rij zelf een Kawasaki Ninja ZX6R:D

wat een mooie scooter heb je daar :)

:jk: nice bike man!

zie bijlage

battlefield-bad-company-2-box-artwork-pc.jpg

via steam gedowload, maar ik heb nog niks betaald :D

Het is een statussymbool, kijk mij ik heb een IPAD!!

Klopt, dat is ook de enige reden dat ik 'm heb.

En ik heb ook een porsche sleutelhanger gekocht, deze gooi ik altijd stoer op de bar. Is ook goed voor mijn status.

Ik moet dan echter niet vergeten om mijn brommerhelm af te doen, anders prikken ze er zo doorheen. :cool:

Terug
Naar boven