XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:o

MSI out EVGA in....
b5p3pe_th.jpg

Wtf waarom is roze kleding not done? Leef je nog in de 20e eeuw ofzo?

Het geeft niet jonge, homocoïtusualiteit wordt tegenwoordig gewoon geaccepteerd, ik neem het je niet kwalijk.

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Omdat tegenwoordig iedereen het draagt miss of loop je de hele dag met oogkappen op ???

Haha ok omdat iedereen roze draagt ga jij ook maar roze dragen? Volg de kudde!

Dat is het nu juist precies, de mannen lijken tegenwoordig wel wijven met hun roze kleding en het gebruik van allerlei andere vrouwenproducten.

Oké een roze broek zou ik idd niet aantrekken :)

Maar serieus mensen, echt niets gay aan.
Het zijn niet de kleren die iemand gay maken, het is de persoon zelf.

De traditionele zwarte of witte kledij wordt steeds minder gedragen. Mensen gaan nu voor een grote variëteit aan kleuren.
Draag zelf ook nog zwart, maar toch liever een mooi kleurtje in dit weertje :)

True story.

Er is een bepaalde hoeveelheid zelfvertrouwen nodig om roze te dragen. De gemiddelde DBB'er is daar nog niet klaar voor.

Thomastogg bijvoorbeeld.. over 5 jaar loopt hij zelf in een roze overhemd rond, let maar op.

Oké een roze broek zou ik idd niet aantrekken :)

Maar serieus mensen, echt niets gay aan.
Het zijn niet de kleren die iemand gay maken, het is de persoon zelf.

De traditionele zwarte of witte kledij wordt steeds minder gedragen. Mensen gaan nu voor een grote variëteit aan kleuren.
Draag zelf ook nog zwart, maar toch liever een mooi kleurtje in dit weertje :)

Wat voor kleding iemand draagt zegt wat over de persoon die hij is.;)

Ik draag zelf ook een heleboel verschillende kleuren, maar ik draag geen wijvenkleuren.

niewe horloge :) + nieuwe tv

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Das een beste Tv! Hoeveel inch?

en de reso? btw hoeveel vermogen de sub?

Haha draag gwn wat je wil .

Heb zelf ook roze hemden enz ... idd als je kop niet om aan te zien is draag je best geen opvallende kleren ... zodat je de aandacht niet naar je toetrekt ;)

Ben op zich niet zo'n Dell liefhebber maar deze configuratie sprak me wel aan. Core I5 en op zich nog een redelijke videochip. Ga er toch niet mee gamen maar wil wel iets aan beeldsnelheid hebbe.

Heb een customuitvoering gekozen, dus niet de blauwe die hier wordt weergegeven.

heb je roze met paarse stippen gekozen?

wat een ding :eek: je moet er van houden. waarom geen i7 dan gelijk?

het is voor zn vriendin ;)

Terug
Naar boven