AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik laat me niet wijsmaken dat dingen niet kunnen. Je hebt altijd een keuze. Onmogelijk is een illusie.

Rig 1,
2x GTX260's (SLI) 1x GTS250 (PhysX) .

Rig 2,
1x GTX260 2x GTS250´s (Alleen voor FAH) .

Ik Fold ook gewoon op de bovenste maar is ook mijn game systeem..
wooohooo netjes. wat is FAH? en ben je nvidia fanboy? en wat zijn de rest van je specs? en.......... hoeveel fps met crysis?en is een hele grafische kaart niet veel voor alleen de physx?

Gefeliciteerd :D Lukt het al een beetje met het wennen? :) Is het de 13" of 15"?

Ik heb al vaker met iMacs gewerkt, dus wennen was niet echt aan de orde.

Ik had alleen een high performance laptop nodig, die ik op veel plekken kon gebruiken en met een lange batterijduur. Daarom maar voor de 13" Macbook Pro gekozen. En ik kan nog altijd eventueel Bootcamp gebruiken voor de handvol PC games die ik speel (Football Manager en oldschool games als Rollercoaster Tycoon, Red Alert en Age of Empires). Had ook wel een 15" gewild, maar ik vond de prijs echt te hoog tegenover de "voordelen" die hij heeft ten opzichte van een 13".

Ik had alleen een high performance laptop nodig, die ik op veel plekken kon gebruiken en met een lange batterijduur. Daarom maar voor de 13" Macbook Pro gekozen. En ik kan nog altijd eventueel Bootcamp gebruiken voor de handvol PC games die ik speel (Football Manager en oldschool games als Rollercoaster Tycoon, Red Alert en Age of Empires). Had ook wel een 15" gewild, maar ik vond de prijs echt te hoog tegenover de "voordelen" die hij heeft ten opzichte van een 13".

die is er ook voor de mac ;)

Ow ok. Ja de batterij is nog verbeterd in 2009 dacht ik, kan er wel niet meer uit maar who cares, je laadt zo'n ding toch regelmatig weer dus batterijen wisselen is niet relevant. 13"-15" zijn ideaal, 17" is meer om te gebruiken als desktop imo. Ik heb zelf nog een cinema scherm en apart klavier erbij gekocht, helemaal ideaal kan je 'm ook als soort imac gebruiken.

Terug
Naar boven