MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nog dingen gekocht voor je Camera Eric, daar hoopte ik namelijk op toen ik zag dat je gepsot had :o

Bijna 16 kilo is wel wat zwaar voor een hardtail maar je zal er prima mee uit de voeten kunnen op niet al te steile paden. Voor klimwerk heb je wat lichters nodig, maar goed in Nederland valt er toch amper te klimmen.

Begon zelf 20 jaar terug op een fiets van net 13 Kg (zonder vering) maar stapte daarna wel snel over op een fiets van 11 Kg. Die 2 kg merk je goed in het terrein, je bent een stuk wendbaarder.

kan zijn heb er echt geen verstand van, maar is maar voor recreatief gebruik, niet om op topniveau mee te gaan crossen :p gisteren een rondje mee gaan fietsen en fietst wel vlot. Wat een verschil met mijn oude versleten moutainbike waar ik hard op moest trappen om een beetje vooruit te geraken :p

Heb nieuwe army pro meindl's gekocht en ben er mee in mijn nopjes!![Link niet meer beschikbaar]

htc-desire.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe koersfiets. Mijn colnago was versleten.
(ben ik niet op de foto trouwens)

mooi fietsje. alu kader zeker? en met wat is ie afgemonteerd?

gaaf ding ;) specificaties?

Aanrader voor als je gripproblemen hebt.:thumbup:

Aanrader voor als je gripproblemen hebt.:thumbup:

magnesium grip chalk is veel goedkoper denk ik :D
dit ziet er veel te fancy uit :D
maar idd zal wel werken als het paaldanseressen onderste boven laat hangen daar heb je ook grip voor nodig :D

magnesium grip chalk is veel goedkoper denk ik :D
dit ziet er veel te fancy uit :D
maar idd zal wel werken als het paaldanseressen onderste boven laat hangen daar heb je ook grip voor nodig :D

Ja mjah, dat maakt zo'n rotzooi dat kan ik niet maken in mijn gym.

Dit is ook poeder wat 'verdwijnt' als je je handen ff dichtknijpt dus maakt geen rotzooi.;)

Het was geloof ik 7 euro en de verzendkosten waren 8 euro.:roflol:

Hahaha ja dat is nogal aan de prijs.. maar idd ze zijn denk ik bij mijn gym ook niet zo blij als je met een bak magnesium aankomt :P

Nog FF de GT240 met deze vervangen (FF sneller :P),

33wv190.jpg

Terug
Naar boven