- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog dingen gekocht voor je Camera Eric, daar hoopte ik namelijk op toen ik zag dat je gepsot had![]()
Nope, heb ook niks op het oog momenteel. Of eigenlijk wel maar ik houd mijn kruid voorlopig even droog.
hahaBijna 16 kilo is wel wat zwaar voor een hardtail maar je zal er prima mee uit de voeten kunnen op niet al te steile paden. Voor klimwerk heb je wat lichters nodig, maar goed in Nederland valt er toch amper te klimmen.
Begon zelf 20 jaar terug op een fiets van net 13 Kg (zonder vering) maar stapte daarna wel snel over op een fiets van 11 Kg. Die 2 kg merk je goed in het terrein, je bent een stuk wendbaarder.
gisteren een rondje mee gaan fietsen en fietst wel vlot. Wat een verschil met mijn oude versleten moutainbike waar ik hard op moest trappen om een beetje vooruit te geraken 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Aanrader voor als je gripproblemen hebt.![]()

magnesium grip chalk is veel goedkoper denk ik
dit ziet er veel te fancy uit
maar idd zal wel werken als het paaldanseressen onderste boven laat hangen daar heb je ook grip voor nodig![]()

wat zit er in je rig nu dan?